4 Idea Sambutan Ulangtahun Perkahwinan

92 thoughts on “4 Idea Sambutan Ulangtahun Perkahwinan

  1. Miss Puan Yati

    Lelaki susah nak ingat tarikh. Kami faham hehe. Amboi bukan main lagi cara-cara sambutan, hehe. Sabar je lah. Yang bawa kelindan isteri muda tu yang tak tahan. Ish ish.. Bagi bola sepak pun boleh. Bolehlah isteri buat sup guna bola tu hehe

    Reply
    1. hafizul Post author

      Haha..sedap ke sup bule sepak ni..emm saje jer kak bergurau senda bergelak ketawa..nak buat betul2 belum ada keberanian lagi..hahaha

      Reply
    1. hafizul Post author

      Haha..terima kasih bro..tu lah..bagi mereka yang nekad betul2 nak cuba baru lah boleh cuba..kalau tak haru biru lah jadinya..haha

      Reply
  2. Pingback: Melayu Boleh Edisi Bulan Jun 2013 | Tips Blogging — HAFIZMOHD.COM

    1. hafizul Post author

      Haha..cuba??jangan bro..bahaya2…sekadar perkongsian untuk menghiburkan je ni..hahaha..kalau bro buat juga, memang hati kering tol lah..haha

      Reply
  3. Pingback: Adakah Ini Artikel Yang Santai? - Pondok Kecil

  4. Pingback: Pendapatan Ke 18 Dari Jobdirumah - Pondok Kecil

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge