15 thoughts on “Air Kosong

  1. Anuar

    Ya betul.. AIr butih begitu berharga dalam kehidupan kita seharian… Tetapi ada yang tidak mengharganiya, lebih-lebih lagi sekiranya iar tersebut diberikan secara PERCUMA macam dekat negeri Selangor… Dah berapa lama saya duduk dekat negeri Selangor tak bayar bil air… Baru ni jer kena bayar bil air sebanyak RM3.00 itu pun sebab paip air dekat sinki dapur bocor dekat sebulan… Masa kena bayar tu barulah terasa betapa berharganya air yang kami gunakan selama ni…. Muhasabah diri… In Shaa Allah…
    Anuar recently posted..Penangan Facebook AdsMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Yup..betul tu bro…air sungai yang terutamanya..dulu sedap jer boleh mandi manda..sekarang ni nak mandi pun rasa macam tak lulus aje..emmm..

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge