104 thoughts on “Akad Nikah

    1. hafizul Post author

      Hehe..betul tu anarm..tapi saya tak mampu lagi nak hasilkan artikel nikah kawin yang betul2 membuat hati pembaca terpaut..emmm

      Reply
    1. hafizul Post author

      Hahaha…terima kasih bro..memang tak leh nak buat suspen cite macam ni kan?kot nanti ada pihak yang terguris susah pulak..hahahaha..

      Reply
  1. Zida

    ramai senior dah kahwin, dan ramai juga rakan-rakan dalam batch dah kahwin, siap dah dapat anak comel-comel lagi, kekadang rasa jeles, tapi sabar jelah kan, habiskan belajar dulu. haha 😛

    selamat pengantin baru buat kawan tu~
    Zida recently posted..Ceritera Mesir dan RakyatnyaMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Hehe..lahhh tak kawin lagi ke?tak apa lah..study dulu..nanti kan takut terganggu pula…bila dah stabil kewangan dan kehidupan, baru leh fikir pulak bab kawin..memang tak dinafikan kawin ni seronok..tapi kawin muda macam saya byk sgt dugaan..tambahan pula kewangan saya masih belum stabil..apa-apa pun jodoh dah memang tertulis kan..emmm

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge