41 thoughts on “Aku Takut Ambil Darah

    1. hafizul Post author

      Yang ketiga memang dah ada perancangan..tapi nak relisasikannya tu makan masa gak kot..yang kedua pun belum keluar lagi..tak nak tamak2..jeles nanti orang lain..hahahaha

      Reply
  1. Kamil Salleh

    Pernah satu kali, anak aku tekena kaca kat ibu jari tangan. Bawa dia pergi hospital. Tiba giliran anak saya. Saya pun masuk bersama anak, konon2 nak tengok cari doctor jahit luka. Dgn semangat yg berani aku lihat dgn penuh perhatian. Tak sangka pula…lama-kelamaan semakin gelap mata…rupanya semangat melawan gementar dan gemuruh bukan jamin kita tidak terasa pening dan pitam. Itulah pengalaman aku…..

    Kalau bab derma darah, inject, di mana-mana , ambil darah tak terasa apa2..biasa je. Sebab tulah…aku tak layak nak jadi doctor.
    Kamil Salleh recently posted..Template Baru Untuk Tahun Baru 2014My Profile

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge