Ayah Sibuk Anak Merajuk

25 thoughts on “Ayah Sibuk Anak Merajuk

  1. suri

    payahlah kalau begitu hee.setakat ini saya dan suami ok lagi.cuma kami tak larat jer.sebab dia banyak mulut.anak pompuan dia suka cakap sahaja.anak lelaki pula slu suka buat kerja dia sendiri dan diam bila hadap satu barang hiii
    suri recently posted..Ananas ComosusMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Yup..betul tu bro.. Anak saya, saya janji nak belikan dia coklat batang ni..tapi saya lupa..malam tu sebelum tidur, dia ungkit balik.. “Ayah tak belipun coklat batang adik”..Perghhh memang terharu sakan jadinya..hahahahaha…

      Reply
  2. mselim3

    Assalammualaikum… PK,

    mselim3 tersenyum baca entry nie.. anak2 nie manja kan, hendakkan perhatian kita… ayat ” tak nak kawan dengan ayah.. nak beli pistol tembak ayah..” marah2 manja kan..

    mselim3

    pls: kekadang layan aje kerenah anak2 kan… anak tempat bermanja..
    mselim3 recently posted..Juwairiyah Binti al-HarisMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Haha..itulah..ibu ni memang kena take care menda macam ni kan? Kan ibu pun sibuk gak, tak sempat pun nak jadi orang tengah, makin rajuk la si anak tu..anak perempuan memang mcm tu kan?rapat ngn ayah..anak lelaki rapat ngn mak…hehe

      Reply
  3. Pingback: Pendapatan Ke 32 Dari Jobdirumah - Pondok Kecil

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge