Bagi Ayah Masa Untuk Ayah Temui KEKAYAAN

48 thoughts on “Bagi Ayah Masa Untuk Ayah Temui KEKAYAAN

    1. hafizul Post author

      Alhamdulillah..terima kasih bro atas komen yang cukup menyentuh emosi ni..isnyaAllah..sikit pun tak pernah lupa pada-Nya..hehe..tekanan hidup..andai ia tiada, alangkah seronoknya kehidupan ni..haha

      Reply
  1. Azie

    In Shaa Allah, Sikit masa nanti dia akan faham. Anak memang nak perhatian 24Jjam. Tambahan seorang Ayah tempat dia bermanja. Orang yang ada anak berat nak lepaskan anak w/pun sekejap sebab hendak bekerja, inikan pula Perasaan seseorang yang dah lama ingin memiliki cahaya mata.
    Azie recently posted..Buat Header Guna PaintMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Emm saya pun sekarang banyak berserah pada-Nya..rasa hati tenang sikit..dalam mood berubah lagi ni..harap2 berjaya tundukkan nafsu yang agak ganas ni..hahaha..terima kasih boh..hok mana buleh kutip tu, deme kutip lah..hok mana dop leh tu, buat pekasam je lah..haha

      Reply
  2. Hairul Azni

    Semua pasangan yang dua2 berkerja akan merasai perkara ini 5 hari dalam seminggu, kecuali di hari cuti Sabtu dan Ahad sahaja perasaan ini akan hilang sekejap..bro hafizul mungkin ok lagi sebab saudara yang jaga anak..cuba fikir positif..ambik tempat di mana mereka yang hantar anak2 ke taska yang mempunyai ramai kanak2 sedangkan pengasuhnya beberapa orang sahaja..bagaimana perhatian yang diberi kepada anak kita?….bagaimana kita pergi kerja, meninggalkan anak di taska di dalam situasi yang sama seperti anak hafizul di dalam entri di atas?..
    Harap hafizul banyak2 bersabar..akan ada rezeki jika kuat usaha dan doa..
    Hairul Azni recently posted..SEO Bantu Saya Dapat RM200.00 Dari Contest DenaihatiMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Emm entah la bro..mcm mana kan perasaan orang lain yang hantar anak ke taska..saya ni kira bernasib baik dah..hehe..dalam bernasib baik pun, masih terasa kesedihan juga..haha..insyaAllah..akan berusaha dan sentiasa berdoa untuk dapat apa yang saya idamkan..hehe..terima aksih banyak2 bro..

      Reply
  3. Pingback: Terima Kasih Rakan Blogger - Pondok Kecil

  4. Mohd Shubhi

    Baru baca kisah sedih nih. Biasakan anak menangis, biasakan anak tak dapat apa yang dia inginkan kerana semua itu latihan yang akan digunakan bila besar nanti. Banyak perkara kita mahu dan bukan semua yang dapat kita miliki. Jika kita tak menangis masa kecil dulu, sudah tentu besar sekarang kita rosak!
    Mohd Shubhi recently posted..5 tulisan paling top bulan lepas!My Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Emm terharunya dengan komen bro ni..terima kasih bro..semoga saya sentiasa menjadi ayah yang terbaik dan suami yang terbaik untuk keluarga saya..but, I always make mistake..emm

      Reply
  5. Pingback: Adakah Hidup Ini Complicated? - Pondok Kecil

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge