Bahagianya Orang BerPoligami… Kan?

40 thoughts on “Bahagianya Orang BerPoligami… Kan?

    1. hafizul Post author

      Huhu..berani dia nak mogok??? Haha.. tak adalah.. gurauan aje tu.. Dia sproting bro..dan dia tahu kenapa saya tulis artikel macam ni..haha

      Reply
    1. hafizul Post author

      AMinnnn.. InsyaAllah.. Yang dah kawin tu, jagalah pasangan masing2.. yang dah tersurat dialah pasangan yang terbaik dunia dan akhirat..haha

      Reply
    1. hafizul Post author

      Yup..kena dalami ilmu agama dengan baik lu sebelum buat keputusan nak kawin dua ni..nanti senang nak jaga bahtera tu bila ilmu agama mencukupi.. Tak ada rasa nak stress sana dan stress sini..hehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      Ops…. Mulut.. Memang tak sayang mulut namanya ni.. Slow2 sikit wehhh.. Kan dengar kat bini kedua susah pulak saya nak pujuk..hahaha

      Reply
    1. hafizul Post author

      Yup..itulah yang bakal saya lakukan suatu masa nanti..cuma belum pasti lagi bila..seronoknya dapat isteri yang memahami cenggini..haha

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge