Belajar Asas Perakaunan Sepantas 5 Hari

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

“Belajar asas perakaunan sepantas 5 hari?”

“Biar betul. Gila ke apa ni? Orang belajar akaun ambik masa bertahun lamanya. Dulu pun aku belajar bidang perakaunan gak. Dua tahun ambik jurusan akaun. Tingkatan 4 dan tingkatan 5. Itu pun result SPM cukup-cukup makan aje. Betul-betul atas pagar.”

Belajar Asas Perakaunan Sepantas 5 Hari

Sekadar gambar hiasan : Google Images

Ya. Belajar asas perakaunan sepantas 5 hari…

Aku sendiri pun tak percaya dengan apa yang dibaca. Sekali lagi aku jeling tajuknya. Betul la. Mata aku belum rabun lagi. Jadi, hari ni aku nak kongsi dengan korang semua. Berita baik untuk mereka yang ingin belajar asas perakaunan dalam masa yang singkat. Tak payah nak pening-pening kepala google sana, google sini.

Sekarang dah ada panduan yang boleh membantu menyelesaikan masalah korang yang melambak banyaknya. Antaranya ialah :

  1. Tidak tahu dimana tempat yang mengadakan kelas perakaunan. Maklum aje lah. Kawasan kampung memang susah nak jumpa.
  2. Jadual kelas pembelajaran yang mungkin tidak sesuai dengan masa yang ada serta selalu sangat bertembung dengan aktiviti harian yang 1001 macam tu.
  3. Yuran kelas yang agak mahal. Orang berkemampuan tak apalah. Swap aje kerjanya. Haha.
  4. Suasana pembelajaran yang mungkin kurang selesa.
  5. Tidak mempunyai buku rujukan yang tepat dan bersesuaian.
  6. Sistem pembelajaran yang tidak berkesan dan tidak bersistematik.
  7. Tak jumpa cikgu yang sanggup membimbing hingga berjaya mendaki tangga kejayaan.
  8. Susah nak jumpa buku perakaunan versi Bahasa Melayu.
  9. Masalah-masalah lain yang menyebabkan korang  terpaksa melupakan sahaja niat untuk mempelajari ilmu perakaunan.

Bila dikenangkan masalah macam tu, akan timbul rasa “fed-up” tanpa disedari. Rasa jemu untuk belajar dan mengetahui dengan lebih mendalam kod, bahasa mahupun istilah yang seringkali dikaitkan dengan perakaunan. Tidak dinafikan. Aku sendiri pun bukan kuat sangat untuk berdepan dengan masalah yang tak ada keindahan macam tu.

Disebabkan itulah wujudkan panduan belajar akaun ni. Nak membantu korang semua dalam merialisasikan impian untuk menguasai asas perakaunan. Paling menarik, korang dapat kuasainya dalam masa yang singkat.

Adakah itu yang korang cari?

Kalau YA, sila dapatkan segera ~~~> Panduan Belajar Akaun.

Kenapa aku suruh korang dapatkan panduan ni?

  1. Kehebatan maklumat yang disampaikan.
  2. Harga yang berpatutan dan mampu untuk dibayar.
  3. Ada bonus yang hebat dengan setiap pembelian.
  4. Boleh belajar bab akaun dalam masa yang singkat.
  5. Dapat ilmu yang jarang-jarang sekali dikongsikan dengan orang lain.
Belajar Asas Perakaunan Sepantas 5 Hari

Inilah “barang” nya..

Apa kata mereka???

Rasa macam nak melompat je saya apabila hanya dalam masa beberapa hari saya berjaya mempelajari perkataan-perkataan asas perakaunan. Ianya betul-betul berkesan apabila saya menggunakan ebook ini. Terima kasih bashier kerana memperkenalkan ebook ini. Insyaallah saya juga akan memberitahu kepada rakan-rakan saya yang lain agar mendapatkan ebook ini dengan segera kerana ianya benar-benar membantu. Satu lagi yang menarik, saya tidak pernah berasa bosan apabila menggunakan ebook ini. Ianya betul-betul menarik perhatian saya untuk terus belajar asas perakaunan menggunakan ebook ini dari semasa ke semasa. Selepas ini, saya akan cuba mengaplikasikannya ke dalam kehidupan saya pula.Muhammad Hariadi

Belajar Asas Perakaunan Sepantas 5 Hari

Kelebihan yang akan korang miliki daripada ebook Panduan Perakaunan ini :

  1. Ditulis menggunakan Bahasa Melayu. Orang melayu, tak pandai sangat cakap orang puteh, boleh baca dan faham panduan ni.
  2. Ia memberi gambaran jelas tentang perakaunan serta penggunaanya dalam kehidupan seharian.
  3. Ia memberikan ilmu pengetahuan serta asas-asas dalam perakaunan yang wajib difahami oleh semua masyarakat.
  4. Setiap pembeli ebook Panduan Perakaunan ini akan dapat memantapkan lagi penghayatannya terhadap ilmu perakaunan sama ada secara teori mahupun praktikal.
  5. Ebook Panduan Perakaunan ini amat baik dan memberi peluang kepada sesiapa sahaja dalam mengejar impian mempelajari Perakaunan berdasarkan teknik-teknik yang betul.
  6. Dah la tu…

Nak baca lagi? Boleh baca di laman ~~~> Panduan Belajar Akaun.

Ok. Jangan lupa lawati laman tersebut. Baca, fahami dan buatlah keputusan yang bijak.

“Ada ilmu perakaunan dalam diri, senyum sampai nampak gusi.”

Tak rugi pun. Boleh adaptasi dalam kehidupan seharian. Bukan hanya diguna pakai dalam sektor pekerjaan sahaja.

p/s : Selamat membaca dan semoga terhibur hendaknya.

17 thoughts on “Belajar Asas Perakaunan Sepantas 5 Hari

    1. hafizul Post author

      Pulakkkk.. Macam-macam.. bagus la tu..sekurang-kurangnya dapat A.. Kalau tak dapat A, mesti menyesal kan..haha..bila nak, mesti boleh nyer..

      Reply
  1. Pingback: Asas Belajar Akaun Guna Excel - Pondok Kecil

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge