Berapa Peratuskah Yang Anda Akan Berikan?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah diberi kesempatan lagi untuk berceloteh di halaman pondok kecil ini. Sibuk dengan tugasan kerja harian menyebabkan rutin harian blogging sedikit terganggu. Dalam mencari nafkah untuk menampung dan menyara keluarga, selalu persoalan ini timbul. Adakah rezeki yang aku perolehi ini di berkati? Banyak perkara yang boleh menyebabkan rezeki yang diperolehi itu tidak berkat. Dan sebelum terlambat, belajar lah cara untuk mendapatkan rezeki yang berkat.

Aku tak nak celoteh panjang dalam entri ni. Banyak lagi kerja yang perlu aku siapkan. Entri berkaitan dengan review buku pun belum habis lagi dikongsi dalam halaman pondok kecil. InsyaAllah ada masa terluang, malam nanti aku siapkan. Kepada mereka yang sedang menunggu untuk mengetahui kisah buku tersebut, aku mintak maaf banyak-banyak yer.

Berapa Peratuskan Yang Anda Akan Berikan?

Dalam entri ni aku cuma nak mintak pandangan korang semua berkenaan dengan gambar cover Facebook Pondok Kecil. Mungkin korang semua ada pandangan dan cadangan untuk penambahbaikan ke atas gambar ni. Aku tak paksa korang semua bagi cadangan. Cadangan yang ikhlas dari hati korang semua, itu mungkin yang aku pinta. Hehe.

Cover Facebook memainkan peranan tersendiri. Tambahan pula ianya adalah satu cara untuk menarik perhatian pengguna Facebook untuk terjah kehalaman kita. Ok aku terpaksa tinggalkan entri ni untuk dinilai oleh korang semua.

p/s : Cadangan berupa kritikal, hinaan, pujian, dan semua kali yang berkaitan dengan nya, aku terima dengan hati yang terbuka. Hehe.

28 thoughts on “Berapa Peratuskah Yang Anda Akan Berikan?”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *