Berita Gembira Dari Kuala Lumpur

70 thoughts on “Berita Gembira Dari Kuala Lumpur

  1. Sop

    join sahaja sgn pikir byk
    segan, malu semua org ada tp kena lah atasi
    Sop bila join event baru yg x kenal mmg rasa kekok tp bagusnya bila semua blogger, mudah hendak masuk kepala… hehehe
    susah2 sikit tu biasa.. kena rancang je 🙂
    Sop recently posted..Fenomena Baju Melayu Aaron AzizMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Emm perasaan malu nak berhadapan dengan mereka semua ni rasa membuak-buak ni Sop..fikir anak lagi..isteri lagi..emm tengok lah mcm mana keadaannya nanti..apa-apa pun terima kasih Sop..

      Reply
  2. Kaio

    wah! tahniah! mesti best dapat jumpa idola blogger kan? dapatkan tip utk jadi macam idola tu! 🙂

    p/s: jemput lah singgah blog ye.

    Reply
  3. Kaio

    wah! tahniah! mesti best dapat jumpa idola blogger kan? dapatkan tip utk jadi macam idola tu! 🙂

    p/s: jemput lah singgah blog ye.

    Reply
    1. hafizul Post author

      Emm betul tu bro..semua orang beloh pergi dengan syarat cukup bilangan yang ke 100 dapat tiket free dan beli tiket dapat gak hadirkan diri..hehehe

      Reply
  4. Pingback: Dua Hari Sahaja Lagi - Pondok Kecil

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge