Bila Mereka Tanya Tentang Jobdirumah

57 thoughts on “Bila Mereka Tanya Tentang Jobdirumah

    1. hafizul Post author

      Hehe..pandai cakap indon nampak..hehe..betul tu Suri..diam kan nanti orang kata sombong pulak..padahal kita tak tahu apa-apa pun..haha

      Reply
            1. hafizul Post author

              Hehe..emm biasalah bila dah masuk kategori tanam anggur, memang susah sikit kan?tak apalah..saya dulu pun masuk kategori tu juga..pernah lah merasa..hehe

              Reply
    1. hafizul Post author

      Emm memang doh bro..masa nak mula tu memang banyak dugaannya..masa tu lah kalau nak tewas pun..malas memang menebal waktu tu..tapi bila dah nampak hasilnya, pasti akan tersenyum gembira..hehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      Hehe..pulangan mcm ni kalau dapat hari2 kan seronok gak..haha..apa-apa pun saya tetap bersyukur..sebulan sekali pun, janji dapat gak..hehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      EMm tu lah..emm diorang nak kan penjelasan detail kan..takut tertipu..padahal menda ni boleh dipercayai..rajin ngn malas je..hehe

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge