Bila Mereka Tanya Tentang Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Program Jobdirumah tidak asing lagi pada pandangan mata aku sebagai orang baru dalam dunia internet. Dapat menjana pendapatan sampingan sungguh menghiburkan. Program Jobdirumah merupakan platfon yang aku rasa sangat terbaik setakat ini. Maklumlah orang tak pandai bab SEO pun boleh jana pendapatan ratusan ringgit. Inikan pula mereka yang sememangnya pakar dalam teknik SEO.

tentang jobdirumah

Tak tahu apa itu SEO? Korang search dalam Google. Dalam tu banyak maklumat berkenaan dengan SEO. Pilih, ambik, baca dan praktis. InsyaAllah jika korang amalkan tips tersebut, korang akan jadi otai SEO. Haha. Tak percaya? Tak apa. Aku tak rugi satu sen pun. Kan?

Ok. Artikel ni aku kongsikan untuk mereka yang betul-betul ingin buat duit melalui blog. Yang betul-betul berminat untuk menjana pendapatan secara online ataupun offline. Dan apa yang bakal aku kongsikan ini adalah dari pengalaman hidup semata-mata. Andai ada yang tak betul, sila perbetulkan. Salah satu sebab aku siarkan di sini, agar semuanya mendapat manfaat. Setiap kali bila mereka tanya tentang jobdirumah, aku jadi tak keruan. Nak jawab terus ataupun nak siarkan sebagai sebuah artikel yang bermanfaat. Hehe. Cehhh bunyi macam hebat je kan? Aku tak hebat tapi aku perasan hebat je. Haha.

tentang jobdirumah

Dulu, aku pun macam korang juga. Tak percaya dengan Program Jobdirumah ni. Walaupun aku dah jumpa beberapa artikel yang betul-betul menyakinkan aku bahawasanya Program Jobdirumah ni tak menipu, namun tetap juga terselit rasa curiga. Maklumlah kan. Aku bukan dari golongan bangsawan. Tak ada harta berjuta. Namun, atas dasar berani menanggung risiko, aku cuba mendaftarkan diri di laman jobdirumah.

Bayaran untuk mendaftar ni bukanlah percuma. RM50 dikenakan sebagai tempahan untuk membeli panduan jobdirumah. Korang mesti kena faham bab bayaran ni. Untuk mendapatkan panduan jobdirumah, korang kena sediakan duit RM50. Semasa proses pendaftaran di laman jobdirumah tu nanti, akan diceritakan cara-caranya. Selepas selesai membuat bayaran, korang akan diberikan satu laman. Ya laman tersebut adalah merupakan laman panduan jobdirumah.

Melabur untuk membeli sebuah harapan di masa depan. RM50, korang akan dapat panduan asas berkenaan dengan kerja di rumah. Panduan ini disediakan dalam bentuk penulisan dan juga video. Video yang disediakan adalah merupakan garis panduan untuk memohon kerja dengan syarikat yang terlibat seperti Elance, freelancer dan sebagainya lagi.

Dalam panduan tersebut juga, jalan penceritaannya begitu terperinci. Mengandungi 9 bahagian kesemuanya. Termasuklah aktiviti latih menaip. Korang akan disediakan butang untuk latih menaip. Klik butang tersebut, korang akan dibawa ke laman web latih menaip. Dalam tu, korang nak taip lama mana pun, banyak mana pun, korang punya hal. Dan semua itu FREE. Ya FREE.

Dan setiap bahagian pula, ada juga sub-bahagian. Memang terperinci. Tiada sebab lagi untuk korang tanamkan sikap was-was terhadap Program Jobdirumah.

“Jobdirumah menipu? Jobdirumah Scam?” Korang pernah dengar ayat ni kan? Tapi pernah tak korang tanya mereka? Pernah tak korang tanya kot celah mana jobdirumah menipu?

Sekiranya korang betul-betul mengikuti apa yang tertulis di atas panduan tersebut, tak ada sebab lagi yang boleh menggagalkan korang untuk berjaya menjana pendapatan online. Seperti biasa, korang usaha, korang ada semangat juang, korang akan berjaya.

–>> Klik Untuk Membeli Panduan Jobdirumah

Setakat ni, aku hanya dapat jana pendapatan melalui program affiliate jer. Tu pun aku dah rasa bersyukur sangat. Walaupun tak rancak, namun hasilnya tetap ada. Aku dah lupa berapa haribulan aku join program jobdirumah ni. Dan apa yang aku ingat, 6 bulan aku berada dalam keadaan yang agak tertekan kerana belum berjaya menjana pendapatan melalui blog. Tengok pada kejayaan rakan blogger, sedikit sebanyak terdetik rasa iri hati. Dan dari perasaan iri hati tu, akhirnya aku berjaya menjana pendapatan pertama dari program jobdirumah. Hebat sebenarnya perasaan iri hati ni. Dari situ ia mewujudkan semangat untuk berusaha yang tak pernah mengenal erti putus asa.Nak tengok juga hasilnya? Klik pada link dibawah ni.

 –>> Komisen Daripada Program Affiliate

Untuk program Affiliate ni, hasil yang korang akan perolehi agak lambat. Kecuali korang pandai bermain SEO dan pandai menambat hati goolge dengan hidangan-hidangan keyword yang menyelerakan. Andaikata korang nekad nak mencuba program Affiliate Jobdirumah, aku sarankan korang baca dulu Kitab Teknik SEO Merah Jambu.

“Bro, kat mana nak beli kitab ni?”

Ok. Aku kasi link dia kat bawah ni.

–>> Dapatkan Kitab Teknik SEO Merah Jambu Sekarang!!!

Harganya sangat berpatutan. Mana korang nak dapatkan ilmu bab SEO ni? Melalui pengalaman sendiri, di zahirkan ke laman muka buku, untuk tatapan kita yang dahagakan ilmu-ilmu SEO. Paling seronok, ia mudah dan senang nak faham. Ok. aku malas nak cakap lebih bab kitab hebat ni. Korang dah besar panjang kan. Korang nak cuba, boleh klik pada link yang diberikan. Tak nak? Tak apa. Aku tak paksa. Korang baca sampai habis kitab tu, barulah korang faham macam mana nak menjana pendapatan melalui program Affiliate. Hehe.

Ok. Dah panjang benar dah aku tulis ni. Walaupun tak banyak yang dapat aku kongsikan, aku harap ia berbaloi-baloi untuk tatapan korang hari ni. Ini jer yang mampu aku taip. Lenguh dahhhhh jari lembut aku ni. Hehe.

p/s : Ok. Buat mereka yang bertanya, terima kasih yer. Hehe.

57 thoughts on “Bila Mereka Tanya Tentang Jobdirumah

    1. hafizul Post author

      Hehe..pandai cakap indon nampak..hehe..betul tu Suri..diam kan nanti orang kata sombong pulak..padahal kita tak tahu apa-apa pun..haha

      Reply
            1. hafizul Post author

              Hehe..emm biasalah bila dah masuk kategori tanam anggur, memang susah sikit kan?tak apalah..saya dulu pun masuk kategori tu juga..pernah lah merasa..hehe

              Reply
    1. hafizul Post author

      Emm memang doh bro..masa nak mula tu memang banyak dugaannya..masa tu lah kalau nak tewas pun..malas memang menebal waktu tu..tapi bila dah nampak hasilnya, pasti akan tersenyum gembira..hehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      Hehe..pulangan mcm ni kalau dapat hari2 kan seronok gak..haha..apa-apa pun saya tetap bersyukur..sebulan sekali pun, janji dapat gak..hehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      EMm tu lah..emm diorang nak kan penjelasan detail kan..takut tertipu..padahal menda ni boleh dipercayai..rajin ngn malas je..hehe

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge