Buat Akaun Syarikat Sendiri, Ofkos STRESS GILER

48 thoughts on “Buat Akaun Syarikat Sendiri, Ofkos STRESS GILER

    1. hafizul Post author

      Samalah..saya pun dulu ambik kos perdagangan..ekonomi.. tapi dah lama tinggal..lupa habis dah.. Emm bagi saya ok.. Cuba rahimah klik link tersebut.. Dah tengok sendiri di lamannya..ada juga disediakan video ringkas tentang sistem akaun ni.. Nak kata sistematik tu susah la.. Walaupun gula itu manis, ada juga lidah yang rasa gula itu tawar….Hehe.. Jadi, ada baiknya rahimah tengok sendiri di laman tu yer…

      Reply
  1. Naziman Azlye

    Waaa. Menarik ada sistem sekarang ni ya. Buat masa sekarang, saya masih belajar tentang akaun sebab merasa peritnya tidak faham akaun semasa berbisnes. Oleh sebab sudah berhenti bisnes tu, tapi hendak belajar tentang saham, dan ada perancangan buka bisnes akan datang, nampak kena belajar juga akaun. Buku akaun cara mudah sangat membantu saya.

    InsyaAllah nanti bila diperlukan, saya akan tengok sistem DKS tu.
    Naziman Azlye recently posted..Panduan Kerja di SingapuraMy Profile

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge