Cara Mudah Buat Tart Hari Raya

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

“Cara mudah buat tart hari raya ada tak bang???”
“Ingat nak buat tart hari raya. Itu pun kalau abang sudi tolong ayang…”

Sekadar hiasan...
Sekadar hiasan…

Cara Mudah Buat Tart Hari Raya

Disebabkan aku seorang agen yang menjual macam-macam resepi, jadi hari ini aku ingin kongsikan dengan korang semua. Resepi untuk membuat tart di hari raya nanti. Caranya cukup senang. Tak payah masuk kelas tusyen. Tak payah susah-susah tinggalkan anak dan suami semata-mata nak belajar membuat tart.

“Apa caranya yang nampak senang sangat tu???”

Beli aje Panduan Cara Membuat Tart. Tak susah kan? Hehe.

Pengenalan Panduan Cara Membuat Tart :

  1. Diterbitkan oleh seorang wanita yang dipanggil Puan Shida. Bukan Cikgu Shida yang femes dalam youtube tu yer. Puan Nur Syahidah merupakan seorang surirumah yang mempunyai perniagaan bakeri dari rumah.
  2. Bukan produk Tart sahaja yang dikeluarkan oleh perniagaan bakeri Puan Shida ni. Banyak lagi produk makanan yang lain seperti coklat buatan tangan, cupcake, kek coklat yang lazat dan sebagainya lagi.

Kandungan dalam Panduan Cara Membuat Tart :

  1. Dibekalkan CD yang mengandungi video cara membuat 3 jenis Tart yang paling digemari iaitu Tart Buah-Buahan, Tart Telur dan Blueberry Cheese Tart.
  2. Juga disediakan ebook Resepi Pastri & Tart dan ebook soal jawab dalam membuat Tart. Yang ni, malas aku nak huraikan. Apa kata korang baca sendiri ~~> Panduan Cara Membuat Tart.
Cara mudah buat tart hari raya
Tidak berbaloi lagi kah???

Okeh. Aku malas nak huraikan dengan panjang dan lebar tentang panduan bermanfaat ni. Untuk mereka yang berminat, boleh dapatkan panduan ni di ~~> Panduan Cara Membuat Tart.

Yang tak berminat, boleh klik ~~> Panduan Cara Membuat Tart.

Haha. Jangan marah yer.

Korang bayangkan…

  1. Korang akan mendapat tempahan membuat Tart daripada jiran tetangga, rakan dan sanak saudara andainya mereka makan Tart yang korang hasilkan sendiri di pagi raya yang mulia.
  2. Kepuasan yang paling maksima bakal korang perolehi. Berbanding dengan upah dan suruh orang lain yang buatkan.
  3. Dapat suami yang suka makan Tart. Pendek kata, beruntung la badan. Mesti suami sayang ketat-ketat lepas makan Tart yang korang hasilkan. Comfirm!
  4. Dapat menjimatkan wang untuk perbelanjaan dihari raya nanti. Buat sendiri lebih menjimatkan.

Ok. Hentikan bayangan korang yang indah-indah belaka tu. Haha. Nanti tak sempat korang nak belajar buat Tart hari raya nanti.

panduan buat tart
Apa tunggu lagi? Beli aje sekarang ni.

Bila aku baca dan perhalusi setiap kandungannya, maka percayalah aku bahawasanya tak ada cara mudah buat Tart hari raya. Haha.

“Mesti gembira isteri aku nanti dapat panduan ni… “

p/s : Selamat membaca dan semoga terhibur hendaknya.

24 thoughts on “Cara Mudah Buat Tart Hari Raya”

    1. Haha.. pulak dah..senang nak nak tidur kalau macam tu.. Asal mata susah nak pejam, cepat2 usik tepung..hehe..Anak-anak sekarang..Celik IT belaka dah..

  1. Uih, bagusnya siap ada dah e-book Panduan cara buat tart.. Sekarang semua hujung jari je kan.. Tinggal nak ke tak nak buat je lagi ni.. Confirm sedap ni tart ni sampai ada ebook..hihi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *