Category Archives: Contest

Menang Tempat Kedua Edinburgh

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ok. Ini cerita lama. Sekarang baru sempat nak tulis. Sebelum ni asyik lupa aje. Maklum aje la. Buat-buat sibuk punya pasal. Macam ni lah jadinya. Aku tak nak tulis panjang-panjang hari ni. Nak tulis pendek-pendek aje.

Continue reading

Malaysia Best Blog 2015

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hari ini, 18 Februari 2015 merupakan hari terakhir untuk menyertai contest SEO Malaysia Best Blog 2015. Alhamdulillah. Sempat juga mencari masa dan ruang untuk menerbitkan artikel yang bernilai tinggi ini. Bukan calang-calang artikel yang boleh dibuat sesuka hati. Dan sesedap rasa. Serta ikut suka hati aku jer nak redah. Haha.

malaysia best blog 2015

Mempersembahkan…

Continue reading

Kagum Betul Aku Dengan Blogger Ni

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

“Kagum betul gua dengan lu…”
“Itu kagum kepunyaan aku diberikan pada kamu…”
“Perghhh. Gila kagum aku dengan kau ni…”

Haha. “KAGUM”. Ok. Hari ni aku nak cerita bab ‘KAGUM’. Korang pernah alami rasa kagum tak? Kagum dari bahasa yang aku fahami ialah bangga dengan orang lain. Teruja dengan pencapaian yang telah dicapai oleh orang lain. Sedangkan diri entah bila akan mencapai sebagaimana yang mereka capaikan itu.

Kagum Betul Aku Dengan Blogger Ni

Kagum…

Continue reading

iPhone 5s Gajet Impian Setiap Blogger

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

“iPhone 5s Gajet Impian Setiap Blogger”

Kalau tidak kerana tajuk itu telah ditetapkan, ingin sahaja aku ubah kepada tajuk yang lebih sentap dan penuh dengan emosinya. Aku ada terfikir beberapa perkara yang harus dilakukan untuk mencapai impian tersebut. Banyak cerita yang aku dengar tentang tips untuk mencapai impian dengan mudah, percuma dan selamat. Antaranya ialah meletakkan signboard di kawasan sekitar yang menjadi laluan utama kita seharian.

iPhone 5s gajet impian setiap blogger

Continue reading

Buffet Ramadhan Casa Ombak

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Contest Duit Raya – Buffet Ramadhan Casa Ombak @ Jalan Damai KL.

Alhamdulillah. Hari ini berpeluang untuk menulis dan menerbitkan sebuah artikel sebagaimana tajuk yang tertera di atas. Walaupun jarak menjadi pemisah antara aku dan Kota Raya Kuala Lumpur, namun ia bukanlah alasan yang ketara untuk aku tidak mencuba apa yang menarik yang dihidangkan di Buffet Ramadhan Casa Ombak tersebut. Betul tak?

Buffet Ramadhan Casa Ombak

Continue reading