Check List 20 Penyertaan Bonus Raya Aidilfitri 2012 by Denaihati

50 thoughts on “Check List 20 Penyertaan Bonus Raya Aidilfitri 2012 by Denaihati

    1. hafizul Post author

      haha..dalam siasatan aku mtu je la aku jumpa..yang lebihnya owner blog yang tahu kan..aku cari smp blog aku jer..kalau lebih blog aku kan nanti melampau pulak..haha

      Reply
    1. hafizul Post author

      emm betul tu ibu..setiap saat kena take care pasal blog denaihati..sy tahu lmbt dek pun sebab nya tak terjah blog denaihati setiap hari..insyaAllah lepas ni akan diterjah hari-hari..rajin sebab nak tahu sgt2 PK berada pada ranking keberapa..hehe..tapi hampeh jauh ketinggalan..haha

      Reply
  1. Pingback: Juara Komen Ogos 2012 @ IMA™ | IbuMifzal.Com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge