Check List 20 Penyertaan Bonus Raya Aidilfitri 2012 by Denaihati

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hari ni terasa nak buat siasatan dekat blog denaihati berkenaan dengan contest beliau yang bertajuk Bonus Raya Aidilfitri 2012. Emm aku teruja sangat nak buat siasatan tu sebab aku nk ketahui blog pondok kecil duduk di penyertaan yang ke berapa. Adakah masuk kategori 20 penyertaan pertama?

Akhirnya persoalan aku terjawab la. Hasil siasatan mendapati blog pondok kecil berada pada kedudukan yang amat jauh kebelakang. Sekali ganda dari syarat yang ditetapkan. Betul sangkaan aku. Blog yang terkenal macam blog denaihati ni, 5 minit entri disiarkan, dah dekat 100 pelawat. Adoiii. Tapi tak apala sekurang-kurangnya persoalan aku terjawab juga. Masih ada peluang untuk menang. Bak kata rakan blogger, kalau dah rezki tu tak kan kemana.

Nahhh ambik kau. Pondok Kecil nun jauh di belakang. Hahaha.

Ini adalah hasil penyiasatan aku dan hanyalah untuk mendapatkan jawapan di atas persoalan aku sahaja. Selebihnya pihak tuan punya blog yang lebih mengetahui. Nampaknya rakan kongsi aku, Budak Felda mendahului pondok kecil. Semoga ada tuah untuk kamu, budak felda. Hehe. Harap pondok kecil pun akan dapat la reward yang ditetapkan.

p/s : Tak sabar nak mengetahui siapakh pemenangnya. Dan tak sabar juga nak membaca artikel pemenang contest Eyriqazz vs Denaihati anjuran eyriqazz.

50 thoughts on “Check List 20 Penyertaan Bonus Raya Aidilfitri 2012 by Denaihati

    1. hafizul Post author

      haha..dalam siasatan aku mtu je la aku jumpa..yang lebihnya owner blog yang tahu kan..aku cari smp blog aku jer..kalau lebih blog aku kan nanti melampau pulak..haha

      Reply
    1. hafizul Post author

      emm betul tu ibu..setiap saat kena take care pasal blog denaihati..sy tahu lmbt dek pun sebab nya tak terjah blog denaihati setiap hari..insyaAllah lepas ni akan diterjah hari-hari..rajin sebab nak tahu sgt2 PK berada pada ranking keberapa..hehe..tapi hampeh jauh ketinggalan..haha

      Reply
  1. Pingback: Juara Komen Ogos 2012 @ IMA™ | IbuMifzal.Com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge