Comic Isteri Nak Bermanja Dengan Suami

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Haha. Apa yang korang rasa bila baca tajuk artikel ni? Nak gelak sakan? Gelak la. Sebabnya aku pun tergelak juga bila blog Pondok Kecil diselongkar dengan kata-kata romantik macam ni. Comic isteri nak bermanja dengan suami? Apakah komiknya? Macam mana rupa komiknya? Kulit buku komik isteri nak bermanja dengan suami pun aku tak pernah tengok macam mana.

isteri nak bermanja dengan suami

Aku sebenarnya nak bagitau satu buku ni. Tapi segan lah juga. Memandangkan comic isteri nak bermanja dengan suami ni ada kaitan dengan buku yang pernah aku beli suatu ketika dahulu, aku pendamkan rasa malu untuk seketika. Biarlah. Kiranya pengalaman daripada mereka yang otai lah ni. Bukan pengalaman aku. Aku dulu pun masa baru-baru kawin, ada pak cik tu suruh aku carikan buku ni. Buat panduan katanya. Haha.

Tajuknya adalah buku permata yang hilang. Perghhh tajuk memang cool. Rilek sakan aje tajuknya. Tetapi isinya, memang lain dari yang lain. Mungkin penulis nak sembunyikannya daripada disalahgunakan pada pihak yang tak sepatutnya. Boleh merosakkan jiwa raga jika buku ini dibaca pada mereka yang belum cukup umurnya. Tambahan pula, anak-anak sekarang ni terlebih maju kehadapan daripada ibu bapa mereka. Itu tak dinafikan.

Entah la aku malas nak cerita isi kandungan dalam buku ni. Kalau korang yang bergelar ibu bapa tu, kalau rasa nak baca buku ni, boleh dapatkan ajhe di kedai-kedai yang terpilih. Haha. Kedai mana? Korang cari sendiri yer. Sebab aku dulu pun susah gak nak jumpa buku ni. Siap tanya orang tua lagi. Haha.

Kat Muda Osman, aku tak pasti ada jual ke tak. Korang carilah yer kalau korang nak. Jangan cari dalam google. Bahaya. Ada gak sumber-sumber yang tak boleh dipercayai dalam google tu. Aku takut nanti korang tersalah guna, tersalah praktis. Habis lah.

Aku kongsi ni pun sebab aku tak ada niat untuk menggatal. Aku kongsi pun sebab ayat comic isteri nak bermanja dengan suami tersasar ke dalam blog Pondok Kecil. Tetiba pulak teringat pada buku tu. Dah lama sebenarnya tak baca buku tu. Entah kat mana aku simpan pun tak tahulah. Jangan nanti si anak jumpa sudah. Kan di bacanya pula, lagilah terlebih pandai dari ayahnya. Hahaha.

ayat-ayat romantik comic isteri nak bermanja dengan suamiKorang cari apa sebenarnya ekk?

Dahhh. Aku tak nak merepek lagi. Nanti ada kata-kata romantik dalam buku tu terkeluar. Susah aku nanti. Haha.

55 thoughts on “Comic Isteri Nak Bermanja Dengan Suami

  1. Pingback: 4 Tips Bermanja Dengan Suami - Pondok Kecil

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge