Contest Eizil dan Contest Denaihati Serta Contest Hatiputera

61 thoughts on “Contest Eizil dan Contest Denaihati Serta Contest Hatiputera

  1. Eizil

    Join contest ni walaupun tak menang, boleh memasarkan blog kita kepada lebih ramai blogger dan pembaca lain. So tak timbul soal rugi apabila join mana-mana contest pun, apapun, semoga berjaya dalam mana-mana contest yang disertai tu bro… 😀
    Eizil recently posted..Percubaan menggunakan Amazon RDSMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Terima kasih bro..emm tu la kesan sampingan yang sy harapkan..hehe..denagn sertai contest ni, mungkin mempeluaskan lagi blog sy ni..emm tapi kadang2 segan jugak nak join byk2 contest..takut bertukar dengan blog contest pulak..hehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      emm tu la bro..sy sebenarnya ada lagi 2 contest tak siapkan lagi..emm rasa segan pula nk publishkan..kot nanti org kata sy giler contest pulak..hahahahaha

      Reply
      1. hafizul Post author

        Yaa betul kata donyien tu..biasalah bila dah byk komitmen yang nk diberi,mcm ni la jadinya..huhu..lagipun kita bukan full time blogger..hehe

        Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge