Broframestone Anjur Contest Reka Dialog

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Semalam masa membelas komen rakan blogger, sempat juga aku singgah dekat blog Asyraf. Baca 1,2 entri lepas tu sampai dekat entri yang bertajuk Contest Reka Dialong Bro Framestone, aku tergelak seorang diri. Kelakar membaca dialog yang direka oleh Asyraf. Kretif jugak Asyraf ni sampai boleh buat aku gelak. Haha.

Lepas tu aku pun pergi la melawat blog Broframestone. Nak tengok syarat apa yang diperlukan untuk sertai contest tu. Emm senang giler nak sertai. Tak pakai syarat apa-apa pun. Reka dialog dengan kreatif dan jangan melampau sudah. Aku pun semalam fikir nak reka dialog macam mana ni. Akhirnya pagi ni datang la ideal. So, inilah hasilnya.

Dialog kotaraya sempena Contest Reka Dialog Broframestone

p/s : Rakan blogger yang lain kalau nak join, sempat lagi. Dateline dia bertarikh 1 Ogos 2012 (Rabu).

32 thoughts on “Broframestone Anjur Contest Reka Dialog

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge