Contoh Kerja Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

“Awakkkk…. Saya nak tengok contoh kerja Jobdirumah boleh?”

contoh kerja jobdirumahBeberapa hari yang lepas, ada orang tanya aku soalan ceput emas macam tu. Agak malas aku nak jawab sebenarnya. Disebabkan hati aku jenis yang baik, aku jawabkan juga soalan tu. Nada soalan macam suara awek jer. Rasanya belum kawin lagi.

Ataupun masih berstatus anak dara.

Walau apa pun andainya, aku jawab dengan hati yang terbuka. Tanpa mengambil kira faktor jantina mahupun keturunan. Jawapan yang diberikan itu sama rata. Lagi pun, ianya tulus dan mulus dari hati aku sendiri. Tanpa berselindung antara kebenaran dan kepalsuan. Haha.

Jawapan aku ialah:

Terima kasih awak… Tanya soalan ceput emas macam tu. Sebenarnya kan awak… Contoh kerja Jobdirumah ni banyak. Awak nak yang macam mana? Nak yang susah atau yang senang? Tak yah bimbang sangat la. Yang senang tu, tak akan sesenang membaca ABC.

Haha…

Mesti awak belum daftar sebagai pencari kerja di laman Jobdirumah. Sebab tu awak cari saya untuk dapatkan kepastian dan keyakinan diri. Betul tak? Bangganya saya awakkkk….

Hehe…

Ok. Kalau awak rasa awak serius untuk memohon kerja dengan Jobdirumah, daftarlah di laman Jobdirumah. Sekali sekala apa salahnya membuat pelaburan yang berbaloi. Lagipun, saya rasa awak ni seorang insan yang berani tanggung risiko.

Dan paling best, selepas mendaftar awak akan diberikan panduan lengkap berkenaan dengan cara memohon kerja dengan syarikat yang ditawarkan oleh pihak Jobdirumah. Baca dengan teliti. Dari atas sampai ke bawah. Dari mula sampai ke penutup. Tanpa ada teknik ‘skip’ yang selalu awak amalkan tu.

Kalau boleh, awak baca sampai faham. Ye?

Kalau awak nak saya tunjukkan contoh kerja jobdirumah, memang boleh. Cuma saya jer malas. Sebabnya?

Awak akan jumpa benda tu semua di laman Jobdirumah. Saya bagitau pun, perkara yang ada persamaannya juga.

Ok kan?

Saya hanya menunjukkan jalan. Selebihnya awak sendiri yang usahakan. Ada semak samun, ambil parang, kasi tebas la sikit. Lagipun bukan saya yang nak guna jalan tu. Awak juga.

contoh kerja jobdirumah
Ini salah satu contohnya…

Kat bawah ni, ada link pendaftaran. Klik jika awak betul-betul serius mahu menjana pendapatan secara online. Ataupun abaikan sahaja link kat bawah ni jika awak rasa saya,  ‘cakap tak serupa bikin.’

>>> KLIK [ Pendaftaran Jobdirumah ].

Ok. Jauh disudut hati, aku tinggalkan sebuah harapan pada insan yang bertanya. Semoga beliau mendapat sesuatu daripada apa yang aku sampaikan.

Korang selaku agen Affiliate Jobdirumah, mesti dah lali dengan soalan macam ni kan? Aku tak lali lagi. Dan soalan macam ni, ada ketika aku sambut dengan perasaan yang penuh kesyukuran. Sekurang-kurangnya aku sudi membantu mereka yang memerlukan.

p/s : Selamat membaca dan semoga terhibur hendaknya.

24 thoughts on “Contoh Kerja Jobdirumah”

    1. Yup…apa boleh buat..dah syarat utamanya kena pandai bahasa Inggeris…sabar aje la..tak apa..banyak lagi kerja lain..tak semestinya kerja dengan Jobdirumah jer..haha

    1. Hahaha…ehhh macam tahu2 pulak kan saya tak layan soalan jantan..hahahaha…tak ada lah bro..saya cakap dah tu kan..saya jenis baik hatinya…tak pilih kasih ehhh..hahaha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *