Epic Pocket Jom Jana Pendapatan Online

35 thoughts on “Epic Pocket Jom Jana Pendapatan Online

    1. hafizul Post author

      Emm tu lah bro..kita semua memang suntuk bab modal ni..kalau menang giveaway ni, memang seronok lah..seronok sakan lah dapat laman web free..hehehehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      Hehe..terima kasih bro..wahhh layak ke saya dapat 5 bintang tu??emm insyaAllah andai masa mengizinkan memang saya kan berikan tumpuan pada contest ni..hehe..

      Reply
  1. halim

    satu lagi review menarik daripada Hafizul tentang epic pocket. Baru je p baca tadi. Yang saya faham epic pocket ni adalah perniagaan online menggunakan konsep dropship.
    halim recently posted..Melayu BolehMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Hehe.betul tu bro..memang berbaloi kan?masa promosi macam ni lah kena rebut peluang..tapi bagi yang tidak ada modal macam saya ni, kena ikhtiarkan sesuatu jugak lah..salah satunya saya masuk contest ni sebab hadiah yang ditawarkan memang berbaloi-baloi..haha

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge