Gambar SEO - eyriqazz vs denaihati

Eyriqazz vs Denaihati – Luahan Hati Pondok Kecil

16 thoughts on “Eyriqazz vs Denaihati – Luahan Hati Pondok Kecil

    1. hafizul Post author

      Yaaa betul tu bro…ilmu memang sukar nk cari..dgn sertai contest mcm ni la byk yg boleh kita pelajari..nk bertanya pun tak segan dah sebab ada point kan..haha

      Reply
    1. hafizul Post author

      emm demo kawe tahu demo sibuk sokmo..tak apo la ado maso free kekgi demo ejah la join..kawe ni pun mujur sebab tak sibuk lah mana..keno sibuk po demo,parok jugok boh…

      Reply
  1. eyriqazz

    Alhamdulillah,ada juga feedback dan kesan positif dari contest yang dianjurkan tersebut…

    dah tambahkan syarat disana..pemenang tempat 1-5 kena kongsikan rahsia kemenangan,jika tidak hanya 50% hadiah akan diberikan…Elokla ilmu dikongsi-kongsi kan?
    eyriqazz recently posted..Kisah Alisya dan PuasaMy Profile

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge