27 thoughts on “Indahnya Kehidupan Berkeluarga

  1. Kujie

    Kak Jie dah alami pelbagai peringkat dalam rumahtangga. Memandangkan kami kenal 3 bulan sahaja sebelum berkahwin, tahun pertama memang tahun untuk saling kenal mengenali. Cuba memahami zon masing²

    Tiap peringkat ada cabaran dan saat manis yang berbeza… moga kisa semua akan dirahmati dalam setiap langkah yang akan dilalui.
    Kujie recently posted..Tasik Kenyir Aku Datang!My Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Emm memang kakjie banyak pengalaman bab2 rumah tangga ni..emm mcm mana kisahnya yer sy berada dalam keadaan kak jie masa tu..mungkin kekok jugak dibuatnya..hehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      Emm terima kasih atas kata-kata itu..tapi kan dah lama sy perhati..sekali baca gaya komen cikgu ni mcm gaya en titan…hahaha…sudah kompius ler..tu tak de hohoho lagi..hahaha

      Reply
  2. Pingback: Bila Mereka Bertanya Tentang Perkahwinan - Pondok Kecil

  3. Pingback: Cakna - Pondok Kecil

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge