2 thoughts on “Internet Adalah Platfon Bekerja Juga

  1. Cikgu Hairul

    Inilah bahayanya kalau kos semua meningkat. Asal barang jadi duit. Tak kira hak orang ke hak sapa ke, bantai dia punya je. Masyarakat sekarang hidup dalam tekanan.

    Fiber optik kalau digunakan mungkin boleh kurang sikit kecurian kabel. Tak tau la kalau kabel optik tu pun ada yang nak beli… heheh
    Cikgu Hairul recently posted..Bila Kompang BerbunyiMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      emm ikut pada kata-kata technician TM, fiber tak de org nak curi..tp tak tau la lepas ni ada pembeli..maklum la dunia kian cangih…hehe..pencuri tak kan nak duduk takok lama lagi kan..

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge