50 thoughts on “Isteri Curang Versi Nasihat

    1. hafizul Post author

      Saya sokong 100%…memang ramai yang saya lihat di depan mata nih..hahahahaha..terima kasih bro kongsikan pendapat yang bernas nih..

      Reply
  1. diana

    13:sila bagi tumpuan lebih kepada isteri..

    ni pengalaman masa akak bujang dulu..tuan umah tu tu kerja hebat kemain.tapi dia macam bosan je dok umah sebab suami banyak kenalan.tetiap malam ada urusan luar..sedar2 isteri ada lelaki lain dah..bukan suami dia je kena halau,kami yang sewa bilik umah dia pun kena halau sekali..hahaha
    diana recently posted..BEDAK SERBUKMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Emm bahaya-bahaya..lepas ni kena kasi tumpuan lebih la kat isteri..hehe..terima kasih kongsikan pendapat dan sedikit cerita menarik tu..hehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      emm setuju dengan pendapat cik tom..walaupun lelaki boleh kawin 4, namun tak semua boleh pikul amanah dan tanggungjawab dengan baik..

      Reply
  2. Pingback: 7 ALASAN MENGAPA SUAMI BERHUBUNG KEMBALI DENGAN BEKAS KEKASIH - Kongsi Macam2 Cerita

  3. mas

    ermm…. curang… memang menyakitkan dan memeritkan… hancur pasti hancur…. yg paling penting bersabar dan berdoa… serahkan saja pada yang MAHA Esa… insyallahh..tenang setenang2nyerrr…. pasal bab curang…x yah dok pikir… serabut… kalau dia masih suka kat kita… on… kalau tak…let goo jerr….

    Reply
    1. hafizul Post author

      Hehe..fikirkan cara yang senang jer kan?tak yah buat serabut otak jer..lagipun hidup ni tak kekal..setiap orang ada hitungan masing2..sabar walaupun pahit, itu lebih bermakna dan berharga..hehe

      Reply
  4. Bear

    Sapa pun yang curang baik lelaki atau wanita, tidak adil bg pasangan mereka. Mcm mana nak sembunyi pun Allah nampak. Kalau x malu dgn manusia, malulah dgn Allah.

    Reply
    1. hafizul Post author

      EMm terima kasih bro..setuju dengan pendapat bro ni..hehe..dengan Allah memang tak ada rahsia langsung..lepas dunia, akhirat belum tentu..hehe

      Reply
  5. nizam

    Pengalaman memiliki isteri yg curang amat menyiksakan. Suami mana yg brtahan memliki istri yg sesemekian. Hubungan suami isteri terpaksa di teruskan krn memikirkm nasib anak2 yg masih kecil. Cuma dr segi kepercayaan tu dh hancur lebur. Segala aset dn harta sepencarian perlu dipisahkan. Wanita ini bijak menyimpan rahsia skandalnya. Berhati2 lah

    Reply
    1. hafizul Post author

      Uishhh..takut pulak baca apa yang bro katakan ni..mintak jauh la..apa-apa pun terima kasih bro..biasanya dia tak simpan kat rahsia skandal dia dalam telefon?

      Reply
  6. Pingback: Aku Isteri Curang - Pondok Kecil

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge