Jangan Mandi Laut Kalau Takut Dilambung Ombak

35 thoughts on “Jangan Mandi Laut Kalau Takut Dilambung Ombak

    1. hafizul Post author

      Hahahaha…tak payah susah-susah bro..buat senang2 jer..betul tu..kalau ada kemampuan, kalau isteri bagi kawin, kawin aje la..senang..

      Reply
    1. hafizul Post author

      Huhu.. dia kalau ikutkan belum bersedia 100%.. gatal jer yang lebih.. terima kasih bro atas nasihat yang diberikan.. tu la.. nak kena ambil kira belaka..kelak dipersoalkan..hehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      Kahkahkahkah..amat pedas dan berapi ayatnya..apa-apa pun, saya suka semangat macam ni.. Kalau itu macam, bukan setakat laut andaman je tak boleh, tepian pantai pun belum tentu boleh..haha

      Reply
  1. zara

    biasa dengar “kalau takut dilambung ombak, jangan berumah di tepi pantai”..kalau tak silap la..laut, sungai, air terjun, jeram memang antara tempat yang saya suka pergi dan mandi..dah terbiasa dari kecik..tapi setelah berkahwin, nasiblah hobi suami tak sama..dia tak sukakan air hehehe..
    zara recently posted..Masker Jerawat Terbaik Dari Bahan SemulajadiMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Haha..pulak dah..kena pupuk sikap minat kat air tu..mandi sungai, mandi laut merupakan salah satu rawatan untuk kesihatan diri.. Berpijak diatas pasir membolehkan toksin-toksin keluar dari badan secara halusnya..

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge