Jangan Sedih Jika Belum Dikurniakan Anak

47 thoughts on “Jangan Sedih Jika Belum Dikurniakan Anak

    1. hafizul Post author

      Emm insyaAllah…nanti ada rezekinya tu..biasanya orang yang ambil anak angkat ni, senang jer nak dapat baby sendiri..kebanyakan macam tu la..

      Reply
  1. Oja Samid

    kami dulu pun 5 tahun menunggu. itupun syukur takde yang provoke, jadi tekanan tu tak terasa sangat. cuma saya perhati kalau di malaysia nie ramai suka komen bab anak, bab kahwin. pertanyaan yg sama diulang2. sangatlah tak membantu, kan? lebih baik mendoakan yg baik2, n bertegur sapa pun hal2 yg tak sentuh benda2 sensitif macam nie, unless dia sendiri yg buak cerita dulu.
    Oja Samid recently posted..Bila Mati Menjemput..Dengan Apakah Kita Berbekal?My Profile

    Reply
  2. ahmadyani

    Allah lebih tahu kenapa kita belum dikurniakan anak. Kita mahu tapi mungkin kita belum bersedia. Yalah anak bukan setakat bagi makan supaya dia cepat besar. Ia lebih daripada itu.
    ahmadyani recently posted..Menunggu BukuMy Profile

    Reply
  3. onlajer

    Memang ada rasa sedih apabila usia perkahwinan sudah mencecah kesepuluh tahun tapi belum dikurniakan cahaya mata, Teruskan berusaha dengan berdoa dan cuba – cubalah rujuk kepada yang pakar tentang permasalahan seperti ini
    onlajer recently posted..Malaysia Best Blog 2015My Profile

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge