Flyer IC Haiwan Kesayangan

Kad Pengenalan Haiwan Peliharaan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Laaa aku baru tahu. Sedangkan benda ni dah lama wujud. Pelihara kucing selama ni tak pernah pun tahu kena register. Bila aku tengok flyer Kad Pengenalan Haiwan Kesayangan ni, tetiba aku tersenyum. Rasa nak tergelak pun ada. Hahaha.

Dalam Metro pun ada cerita pasal menda ni semua. Dulu aku tak ambil cakna sangat hal-hal berkaitan dalam akhbar ni. Sejak adanya Pondok Kecil, rasa macam nak ambil tahu semua.

Flyer IC Haiwan KesayanganDalam blog ini pun ada menceritakan pasal menda ni semua. Rupanya dah lama Jabatan Veterinar keluarkan maklumat ni. Nampaknya kucing kat rumah aku tu, kena pergi dekat pejabat Veterinar terdekat la untuk didaftarkan.Bawa RM 7.00 boleh proses lalu.

Haiya kucing pun kena buat IC. Macam-macam lah.

4 thoughts on “Kad Pengenalan Haiwan Peliharaan”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *