37 thoughts on “Kelopak Mata Bengkak Dan Hidung Tersumbak

  1. saljuhumairah

    ubat resdung berbeza-beza mengikut darah kita… ada ubat yang sesuai dengan alahan orang tertentu sahaja… bukan semua ubat sesuai untuk semua orang …

    kadang-kadang yang murah pun dah ok. Ada orang perlu makan ubat yang mahal…sebab alahan seseorang itu berbeza..

    Yang penting kita ikut nasihat doktor dan sentiasa mencuba dan cari yang sesuai…
    saljuhumairah recently posted..Remaja Galak Untuk Dijual Murah RM80My Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Hahaha..sama macam saya juga..ni kes masuk ibu terbang la kot…ibu lampu yang kecil tu kan…tapi saya tak ada la lama sangat..paling lama pun sehari..hehe..tu la..nak makan seafood pun tak boleh dah sekarang ni…kena berpantang la jawabnya..haha

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge