Kenapa Harus Sedih Bila Miskin

50 thoughts on “Kenapa Harus Sedih Bila Miskin

  1. Blog Bahrain

    Salam, jadi orang kaya nie banyak halangan dan orang yang paling lambat msuk Syurga @ neraka kerana akan dtanya oleh ALLAH tentang penggunaan hartanya sepanjang hayatnya…untung jadi miskin sekurang2xnya kita ingat ALLAH S.W.T dan menguji keimanan kita.
    Blog Bahrain recently posted..Cara Kurangkan TekananMy Profile

    Reply
  2. jal

    bagi aku lah kan seorang student ekonomi, Malaysia khususnya yang miskin akan tetap miskin dan yang kaya akan bertambah kaya kalau sistem ekonomi di Malaysia macam ni. Tapi apa salahnya orang miskin berasa syukur sikit sebab kekayaan bukan jer kita boleh nilai dari kewangan semata2 kan?
    jal recently posted..Food Review : Mee Rebus RamliMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Emm setuju dengan pendapat bro ni..tu yang tak best tu..miskin tetap miskin kaya bertambah kaya..tak apalah janji bersyukur dengan apa yg kita ada dan berusaha menambahnya..hehe

      Reply
  3. Pingback: Dah Jangan Sedih Lagi - Pondok Kecil

  4. suri

    bila kita taka da duit memang akan rasa cepat sedih apa lagi nak bahagiankan anak2 dan isteri.kita nak tapi terkadang kita dari satu sudut tak mampu nak bagi kemewahan ..kata org mana kita mampu kerja kuat 4 tulang kita buatlah dari tak kerja langsungkan..
    suri recently posted..113.210.139.135My Profile

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge