Langkah Tangani Stress Dalam Masa 10 Minit

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Siapa yang tak pernah alami masalah tekanan? Cer ceritakan apakah tips dan langkah tangani stress sampaikan korang tak pernah alami masalah kemurungan akibat tekanan yang melampau. Nak jugak aku belajar dari korang semua. Hehe. Tekanan merupakan suatu perkara biasa yang harus dialami, ditempuhi dan dilalui oleh setiap manusia. Tekanan mengajar kita untuk hidup lebih matang dalam setiap aspek kehidupan. Kan?

Langkah Tangani Stress Dalam Masa 10 MinitOk. Malam ni aku nak ambik masa 10 minit untuk menulis artikel yang bertajuk Tangani Stress Dalam Masa 10 Minit. Selepas aku menyiapkan 3 artikel dalam masa lebih kurang tiga jam, aku rasa macam stress yang teramat sangat dah ni. Jam sudah menunjukkan pukul 1.46 a.m. Namun aku masih lagi setia menghadap laptop. Apa boleh buat. Masa line Celcom 3G ok ni lah masa yang sesuai untuk aku bersengkang mata.

Langkah tangani stress :-

1. Dengar lagu Hindustan. Kenapa? Sebab aku minat lagu hindustan.

Phir bhi dil hai hindusatni… Phir bhi dil hai hindustani… Phir bhi dil hai hindusatni…
Thode anari hain thode khiladi… Ruk rukke chalti hai apni gaadi… Thode anari hain thode khiladi…
Ruk rukke chalti hai apni gaadi… Humein pyaar chahiye…

2. Lakukan senaman Gangnam Style. Nak tahu kat mana aku belajar tarian ni? Kat SINI.

3. Segarkan mata korang semua dengan membaca cerita seks gadis bertudung 2013. Nah aku kongsikan linknya. Baik punya. ~~> Klik Jer.

4. Cium pipi anak dan isteri. Tak percaya esok boleh cuba.

5. Lakukan regangan badan seperti menggeliat sambil berjalan.

6. Hidu bau-bauan yang menyegarkan.

7. Emm apa lagi ekkk?

8. Nanti kongsikan di ruangan komen ekk. Hehe.

Ok. Serba sedikit yang mampu aku kongsikan dengan korang semua. Semoga terhibur dan selamat membaca.

34 thoughts on “Langkah Tangani Stress Dalam Masa 10 Minit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge