Luahan Ikhlas Untuk Ahmad Faizal

68 thoughts on “Luahan Ikhlas Untuk Ahmad Faizal

    1. hafizul Post author

      Emm tektik jah ni boh..saje jer malas sebut nak kasi nampak kelainan sikit..hehe..terima kasih boh atas komen berharga ni..

      Reply
    1. hafizul Post author

      Hehe..itu terpulang pada keputusan pemilik blog..saya sekadar meluahkan apa yang saya rasa menarik pada pandangan mata saya sahaja..memang betul hak orang lain kita tak boleh nak ubah tapi bagi saya, ini hak saya..apa-apa pun terima kasih kerana sudi memberi komen yang membina..hehe..

      Reply
  1. Pingback: Senarai peserta Contest Review Tak Terkalah. | ahmadfaizal.com

                1. hafizul Post author

                  Hahahaha…yang sebenarnya tu kata-kata isteri ataupun si suami yang tengah berkata-kata ni galok nok kawin muda???haha..ohh tidak…saya tak nak bini muda..sakit kepala..yang ada ni pun dah bersyukur sangat-sangat..hehe

                  Reply
    1. hafizul Post author

      InsyaAllah..kalau ada rezeki ada la..saya buat yang termampu jer..tawakal lepas usaha itu lebih baik..hehe..terima kasih bro..

      Reply
            1. hafizul Post author

              Wahhhh itu pasai ka yang ada entri hebat tuh…hahaha..jeles arrrrr…mcm mana dia?sporting tak?baik hati tak?dia belanja cendol mangkuk pertama ngn kedua tak??emm banyak tak dapat korek rahsia dia???dia banyak berahsia tak???emm kalau dapat jumpa dia, 1001 soalan nak tanya nih…..untung ahh deme..hehehe…ni aktiviti tak dirancang ataupun memang dirancang?hehe

              Reply
              1. hafizmd

                dia mmg sempoi…cukup2 sempoi

                mmg dia nak belanja, tp ambe dah niat nak belanja sifu kita ni.. =)

                tak sempat nak tanya lebih2…kejap jer jumpe, dia ada nak gi jalan2 plak…

                ambe rancang, tp tak set waktu…just main terjah jer…alhamdulillah..dapat jugak jumpe dia
                hafizmd recently posted..Bila 2 Lelaki Kacak Bercendolan!My Profile

                Reply
                1. hafizul Post author

                  Hehe..tak apalah mungkin lain kali ada jodoh nak jumpa lagi kan?sekejap pun, sya rasa dah bermakna..apatah lagi deme yang dapat bertentang mata..serius..jauh di lubuk hati ni, nak sangat-sangat jumpa dengan En Titan…isnyaAllah satu masa nanti ada lah jodoh saya jumpa dengan dia pula…aminnnn

                  Reply
  2. Pingback: Sim BB Yang Mengada-Ngada - Pondok Kecil

  3. Pingback: Keputusan Rasmi Contest Review Tak Terkalah | ahmadfaizal.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge