Macam Mana? Logik Tak?

53 thoughts on “Macam Mana? Logik Tak?

  1. Cikgu Hairul

    Satu pesanan ikhlas dari saya, buat je. Kalau kita tak buat.. percayalah sampai bila-bila pun tak akan terbuat. Perjalanan yang jauh bermula dengan langkah yang satu. Dah 3 pesanan.. hahaha. APTB.
    Cikgu Hairul recently posted..Lupa SahurMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Haha..ohh ye ke?dah ada 3 blog yer?wahh nak kena buat secepat mungkin saya ni..tapi tu lah bro..kena plan masa betul-betul lah..emmm

      Reply
    1. hafizul Post author

      Hehe..terima kasih Boni atas pandangan yang cukup bermakna sekali…emm dalam ramai2 mesti ada gak sorang dua anak yang ikut hobi ayah dia..hehe

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge