19 thoughts on “Marah Jangan Ikutkan Hati

    1. hafizul Post author

      yup..betul tu bro..rupanya diorang ni tak pandai nak simpan dendam lagi.. sebab tulah saya cuba elakkan marah anak selalu.. kot membawa kepada kesan yang buruk bila diorang besar nanti…

      Reply
    1. hafizul Post author

      Ha ah.. betul tu.. saya cuba sedaya yang mampu untuk tidak marahkan diorang setiap hari.. Bila duk sorang2 mesti terbayang wajah anak yang kena marah tu.. kesian.. memang tak leh nak cerita la…

      Reply
    1. hafizul Post author

      Hehe.. itulah.. kadang2 tu dek kenakalan diorang je pun.. bukan sebab keselamatan sangat.. puncanya ayah yang tak pandai mengawal emosi.. bercampur gaul antara hal keluarga dan kerja.. haha

      Reply
    1. hafizul Post author

      InsyaAllah bos.. terima kasih atas nasihat yang diberikan… semoga kita berjaya menjadi seorang ayah yang baik.. dari setiap aspek kehidupan kekeluargaan..

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge