Masam Manis Kehidupan Pondok Kecil

33 thoughts on “Masam Manis Kehidupan Pondok Kecil

  1. Kamil Salleh

    Salam bro… kalau tidak dipecahkan ruyung, di mana dapat sagunya.. begitulah dengan rezeki pada blog ini. Blog saya tu “Hidup Segan, Mati Tak Mahu”… hanya sekadar coretan biasa, membuat dorang pandang sebelah mata je…

    Apapun tahniah buat bro… pejalanan hidup “Pondok Kecil” masih panjang. Ada peningkaan dari segi kehadiran penggunjung setia. Moga bro terus mendapat apa yang menjadi hasrat di hati. Insya Allah…

    Selagi blog saya masih belum berkubur… selagi tulah saya akan ke blog bro… cuma masa menentukannya.
    Kamil Salleh recently posted..Kehidupan Baru Di Bandar BesarMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Wahhhh ada simpan perasaan nak kuburkan blog ke? Hehe..terima kasih saudara Kamil atas sokongan padu ni..tak apalah..andai dah takdir blog kita terpaksa kuburkan juga, ia semestinya bukan kehendak diri sendiri..Hehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      Hehe..terima kasih kerana masih setia singgah ke sini..walaupun dah lama tak singgah, pondok kecil tetap menjadi ingatan..hehehe

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge