Kopi Kaw Tanpa Gula

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Tidur merupakan keperluan untuk setiap insan yang bernyawa. Kecuali ikan di air. Selain ikan, ada lagi ke makhluk yang tak tidur? Paling lama aku bertahan tanpa tidur ialah sehari je. Kalau hari kedua masih tak tidur, memang jem kreng.Ada-Gaya-Tak

Continue reading

Lesen Gantung Banner Je Kot

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Minggu lepas aku ada mohon lesen untuk menggantung banner daripada Majlis Daerah. Last sekali aku mohon lesen ialah pada pertengahan bulan dua yang lalu. Sambutan amat mengecewakan. Maklum aje la. Musim sekarang orang tak berduit sangat. Kalau ada duit pun, mesti standby untuk benda lain.

Gantung banner bulan Februari yang lalu...

Gantung banner bulan Februari yang lalu…

Continue reading

Aku & Promoter Jam Tangan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Fuhhhhhh….

Lama giler aku tinggalkan blog Pondok Kecil. Celik mata pagi kelmarin dah masuk bulan Mei rupanya. Ingatkan bulan Mac lagi. Haha. Rasanya la. Semalam baru habis bulan Januari. Ohhh sekejapnya masa berlalu. Tut-tut-tut dah nak puasa. Pas tu raya. Pas tu masuk tahun 2018.

Sekadar hiasan : Google Images

Sekadar hiasan : Google Images

Continue reading

Benda Pelik Yang Anak Pernah Telan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Anak merupakan pemberian yang paling berharga. Juga merupakan anugerah terindah dalam kehidupan berumahtangga. Kebanyakan wanita yang berkahwin, sudah semestinya akan melahirkan seorang anak. Dan kuantiti anak dalam sesebuah keluarga akan bergantung kepada kekerapan dan kerajinan pasangan tersebut.

Sekadar hiasan : Google images

Sekadar hiasan : Google images

Continue reading