Pendapatan Ke-10 Dan Ke-11 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah aku dapat duit lagi. Walaupun tak banyak tapi cukup untuk membuktikan bahawa buat duit dengan blog memang tidak pernah menghampakan. Allah itu Maha Adil. Maha Kaya. Dikala duit gaji dah mencecah ke paras bahaya, namun diberikan juga rezeki dari arah yang berbeza. Dapat lagi bernafas untuk sehari dua sampai tiba rezeki yang lain pula. Perbelanjaan di kampung kata orang menjimatkan. Berbeza di bandar. Tapi aku rasa kos sara hidup kat mana-mana pun sama jer.

kucing

Kredit : Google

Untuk mencapai matlamat kerajaan dalam menjadikan Malaysia negara maju, bahangnya sudah dirasa. Itulah hakikat kehidupan yang harus diterima. Malaysia tak selamanya akan berada ditakuk lama. Ia sentiasa berubah dan terus berubah. Sama juga dengan manusia. Ia sentiasa berubah dan terus berubah. Ada manusia yang tidak pernah mengenal jasa dan pengorbanan manusia lain. Macam ni layak ke hidup di atas muka bumi ni. Pandai mengarah tapi tak pandai nak menghargai.

Ok aku tak nak sentuh bab menyedihkan dalam artikel ni. Bab perasaan sedih tu ketepikan dulu. Artikel ni artikel yang mengembirakan. Jadi, ceriakanlah hidup anda dengan gelak ketawa. Hahahaha. Walaupun anda sedih, anda geram, anda nak marah, ketawa jer. Hahaha. InsyaAllah hilanglah rasa sedih tu.

Bagi mereka yang ingin buat duit dengan blog, aku sarankan korang semua cuba program jobdirumah ni. Program ni tidak mengecewakan. Sebabnya? Tak ada sebabnya. Kebanyakan mereka yang telah menyertai program jobdirumah ni, dah dapat hasilnya. Walaupun tidak sehebat lelaki kacak dari banting, namun ada la juga hasilnya. Nanti dah banyak duit hasil jobdirumah ni, cadangnya nak beli Macbook Pro. Lama sudah mengidam nak pakai Macbook Pro. Korang semua doakan aku berjaya gapai angan-angan aku tu yer. Terima kasih. Hehe.

hasil jobdirumah

Sudah ada RM300 hasil program jobdirumah ni.

Sekiranya korang semua nak mencuba program ni, jangan lupa baca artikel di bawah. Mana tahu ia mampu mengubah corak kewangan korang semua. Hidup ini tidak mustahil. Rezeki sukar untuk diduga. Dikala kesempitan melanda, pohonlah pada yang Esa. Permintaan yang ikhlas, insyaAllah akan ditunaikan.

 ==> Review Jobdirumah

p/s : Hidup berani mencuba. Bak kata pujangga, tak kenal maka tak cinta.

45 thoughts on “Pendapatan Ke-10 Dan Ke-11 Dari Jobdirumah

    1. hafizul Post author

      Hehe..bila la ada peluang nok cuba bro..tak nak ahh cuba kan nanti tak tidur malam pulok..melebihkan orang meroyan, susah jugak..hehe..sama-sama..dah deme sediakan artikel menarik mcm tu, sesuai dengan emosi kawe, kawe letakkan jer..haha..Aminnn semoga lepas ni boleh mengalahkan lelaki kacak dari banting tuh…haha..tinggi angan-angan kawe..

      Reply
  1. Pingback: Duit Tabung - Pondok Kecil

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge