Pendapatan Ke 18 Dari Jobdirumah

53 thoughts on “Pendapatan Ke 18 Dari Jobdirumah

    1. hafizul Post author

      Emm bagus la tu..belum cuba belum tahu..yang penting jangan cepat putus asa..belajar dan terus belajar..cheewaaahhh nasihat saya mcm orang berpengalaman aje ni..hahaha

      Reply
    1. hafizul Post author

      Haha..lambat lagi lah kalau nak tunggu kitab Pondok Kecil gok..Encik titan makan masa 10 tahun..saya baru setahun jagung..bila-bila boleh down..haha

      Reply
    1. hafizul Post author

      Memang menarik bro..masa saya masuk dulu, memang susah gak la nak dapat komisen…tapi bila dah lama dan bila dan masuk sekali, tak mustahil untuk mendapatkan komisen untuk kali kedua..

      Reply
    1. hafizul Post author

      Hehe..awal-awalnya memang susah bro..tapi bila dah tahu teknik sikit, senang la. Walaupun banyak yang belum saya kuasai, tapi alhamdulillah lah. dah 19 komisen dari JDR ni..hehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      Hehe..madah berhelah bro?haha..terima kasih kerana terhibur..sekurang-kurang nya saya artikel saya ni dah ada yang terhibur, itu dah cukup bermakna dalam hidup saya bersama pondok kecil..hehe

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge