Pendapatan Ke 18 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Tiada kata secantik bahasa,
Untuk ku puji adinda,
Tiada gambar secantik lukisan,
Nak ku tunjukkan perasaan,

Ya. Aku gembira hari ni. Entah lah. Aku rasa nak gembira sakan aje hari ni. Macam orang berbini muda aje perasaan ni. Padahal hakikatnya dah lama aku berkahwin. Nak masuk tahun ke empat dah kot. Ehh tahun ke tigaΒ  atau tahun ke empat ekk? Entah la aku sendiri pun tak pasti. Haha. Tak apa. Reminder akan berbunyi bila tiba masanya nanti. Idea menyambut hari ulangtahun pun tak fikir lagi.

pendapatan ke 17 dari jobdirumah

Gembiranya aku hari ni bukan sebab komisen jobdirumah. Gembiranya aku hari ni bukan sebab kekasih hati Alexa. Alexa dah tak stabil balik. Kelmarin elok je. Hari ni start buat hal balik. Tak apa lah. Janji, aku gembira hari ni.

“Bro, gembira sakan aje hari ni. Macam orang berbini muda je”

“Ehh mana ada. Biasa-biasa aje. Bini muda? Nak tengok badan aku kerat 14 boleh la.”

Ok. Hari ni aku gembira sebab dapat emel tadi. Gaji aku dah diproses. Esok boleh la pergi kat mesin ATM. Boleh keluarkan duit untuk joli sana-sini. Berbelanja apa yang patut. Dah lama aku tak jumpa mesin ATM ni. Kad ATM ni dah lama meronta untuk dimasukkan ke dalam mesin ATM. Haha.

Bulan ni paling lambat aku dapat gaji. Duit semuanya dah habis aku kikis. Celah bantal, bawah tilam, dalam almari, celah dinding, akuarium dan pelbagai celah lagi. Aku rancangnya kalau tak masuk gaji esok, aku nak ambil cuti seminggu. Tanda protes. Haha. Mujurlah pagi ni ada emel masuk. Walaupun gaji tak banyak, namun aku bersyukur. Redha dengan apa aku terima. Hari raya hari tu, cuti sakan siapa yang suruh. Bila time gaji masuk, mula la nak merungut. Padahal kita sendiri yang cari pasal.

Tapi aku tetap bersyukur. Hari ni duit dalam vollet betul-betul dah kering. Tinggal RM1 aje. Apa yang boleh aku buat dengan RM1? Tapi Allah gantikannya dengan komisen Jobdirumah. Boleh la buat belanja sikit untuk hari ni dan esok.

pendapatan ke 18 dari jobdirumahRM25 dah cukup bermakna untuk kehidupan aku…

Walaupun di himpit masalah kewangan, namun rezeki dari Jobdirumah ada untuk menampung apa yang kurang. Aku bersyukur kerana terjebak dengan program Affiliate Jobdirumah ni. Hari ni aku dapat komisen. Esok lusa aku akan dapat lagi. Mana tahu kan? Ada usaha, ada hasilnya.

Salah satu perkara asas yang penting untuk mendapat komisen jobdirumah ni adalah “Berusaha”. Usaha yang tak pernah mengenal erti puas, akan menampakkan hasil yang baik. Sebulan yang lalu, Pondok Kecil sunyi je dari sebarang komisen Jobdirumah. Lepas raya hari tu aku nekad.

Aku usaha apa yang terdaya. Aku siapkan joran yang aku ada. Aku letakkan kail yang sesuai. Aku pilih umpan yang cantik-cantik.

Dan hasilnya… Sepertimana yang korang lihat dalam gambar tu la. Esok lusa aku harapkan. Akan ada lagi komisen dari jobdirumah yang akan aku perolehi. Sekali sekala praktiskan ilmu yang ada dalam Kitab SEO Merah Jambu ni, dapat jugalah hasilnya. Kalau selalu belek, aku rasa selalu la aku akan dapat komisen dari program Affiliate ni.

Terima kasih kepada penulis Kitab SEO Merah Jambu. Tak sia-sia pelaburan yang telah di lakukan untuk mendapatkan ilmu yang sangat berguna tu.

Sekiranya korang berminat untuk mendapatkan Kitab SEO Merah Jambu, klik pada pautan di bawah.

Buat Duit dengan Affiliate – Kitab Teknik SEO Merah Jambu

Aku malas nak cakap lebih-lebih pasal kitab ni. Produk baik dan bagus kan. Korang nilai la sendiri. Janji, aku dah dapat komisen dari Jobdirumah ni selepas sebulan komisen jobdirumah ni menyepi. Esok lusa nak belek lagi Kitab SEO Merah Jambu tu. Haha.

“Bro, berminat lah nak join Program Affiliate Jobdirumah. Tapi macam mana?”

“Ehh ye ke? Nah linknya –>> Program Affiliate Jobdirumah. Klik, baca dan buat keputusan. Ok?”

p/s : Selamat membaca dan semoga terhibur.

53 thoughts on “Pendapatan Ke 18 Dari Jobdirumah

    1. hafizul Post author

      Emm bagus la tu..belum cuba belum tahu..yang penting jangan cepat putus asa..belajar dan terus belajar..cheewaaahhh nasihat saya mcm orang berpengalaman aje ni..hahaha

      Reply
    1. hafizul Post author

      Haha..lambat lagi lah kalau nak tunggu kitab Pondok Kecil gok..Encik titan makan masa 10 tahun..saya baru setahun jagung..bila-bila boleh down..haha

      Reply
    1. hafizul Post author

      Memang menarik bro..masa saya masuk dulu, memang susah gak la nak dapat komisen…tapi bila dah lama dan bila dan masuk sekali, tak mustahil untuk mendapatkan komisen untuk kali kedua..

      Reply
    1. hafizul Post author

      Hehe..awal-awalnya memang susah bro..tapi bila dah tahu teknik sikit, senang la. Walaupun banyak yang belum saya kuasai, tapi alhamdulillah lah. dah 19 komisen dari JDR ni..hehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      Hehe..madah berhelah bro?haha..terima kasih kerana terhibur..sekurang-kurang nya saya artikel saya ni dah ada yang terhibur, itu dah cukup bermakna dalam hidup saya bersama pondok kecil..hehe

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge