Pendapatan Ke 21 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Bersyukur ke hadrat Ilahi diatas segala nikmat dan rezeki yang diberikan. Walaupun tidak berterusan, namun tetap juga bersykur dengan penuh rasa rendah diri. Pendapatan ke 21 dari Jobdirumah, akhirnya selamat masuk ke dalam akaun bank hari ni. Hehe. Buka emel malam ni, tengok-tengok Maybank hantar emel. Setiap kali Maybank hantar emel, aku mesti rasa gembira. Duit masyuk siapa tak gembira kan? Hehe.

pendapatan ke 21 dari jobdirumahTengok, gambar kucing pun kecik aje. Ni aje yang sempat aku cari. Haha.

Malam ni aku rasa tak nak sembang panjang. Aku betul-betul sibuk minggu lepas dan malam ni aku rasa penat yang teramat sangat. Kekasih hati Alexa pun dah nampak tanda-tanda merajuknya. Oleh yang demikian, aku akan cuba habiskan kerja aku bersama Pondok Kecil yang tertunda selama ni. Malam ni nak fikir panjang pun rasa tak ada mood. Nak taip panjang pun rasa tak berselera. Entah la. Rasa celaru aje kedudukan aku malam ni.

Pendek pun ok juga. Kan? Untuk artikel malam ni, korang layan la dulu pendapatan ke 21 dari jobdirumah ni yer. Komisen Jobdirumah yang aku terima ni sedikit sebanyak dapat la menampung kos perbelanjaan blog Pondok Kecil. Daripada tak ada, baik ada kan? Nak harapkan gaji berapa sen sangat la kan. Kadang-kadang tu tak sampai akhir bulan, duit dah kering.

Dan bila kering, mula la fikiran kusut masai. Hati yang tenang sebelum ni dah jadi kacau bilau. Jiwa yang rilek sakan dah jadi sensitif tak tentu pasal. Ni semua gara-gara duit gaji kering la ni. Kan? Korang pernah rasa tak macam aku rasa tu? Jika korang pernah rasa, dan selalu merasa, korang memang satu citarasa dengan aku. Haha.

pendapatan ke 21 dari jobdirumahTak ke seronok baca emel macam ni. Hari-hari pun tak apa. Hehe

Mujurlah aku terjebak ke dalam program Affiliate Jobdirumah ni. Sekurang-kurangnya ringan la sikit beban aku nak tanggung blog Pondok Kecil. Apa-apa yang melibatkan hal kewangan blog Pondok Kecil, duit komisen Jobdirumah akan sedia membantu. Korang pula macam mana? Bila nak corak langkah bersama Jobdirumah? Hehe.

Jika korang berminat, boleh daftar di sana. –>> Daftar Jobdirumah

p/s : Dah aku rasa huyung aje kepala ni. Selamat membaca dan semoga terhibuk dan jangan lupa pasal cerita aku bersama Jobdirumah tu. Ye?

52 thoughts on “Pendapatan Ke 21 Dari Jobdirumah”

    1. EMm insyaAllah..kena study lagi bab ni..memang lepa AUC cakap ni, saya search dalam google..nak kena study balik..emm kalau AUC boleh wak keluar artikel lagi seronok pasal menda ni..haha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *