Pendapatan Ke 23 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ya aku tahu ini kisah dah lama berlalu. Namun aku cuba ceritakan juga untuk tatapan manja korang semua. Di samping untuk memotivasikan diri aku sendiri. Dan untuk dijadikan kenang-kenangan di hari tua kelak. Kadang kala komisen macam ni, sikit nilainya namun besar kesannya terhadap emosi kita selaku manusia biasa. Ya itu semua perkara biasa. Ada masa kita naik ada masa kita jatuh tersungkur.

kucing dan pendapatan ke 23 dari jobdirumahGambar : Google Images

Ada ketika kita akan dipuja-puja dan ada ketika kita akan dikeji tidak terkata. Itu semua lumrah dan hukum karma kehidupan. Yang kaya semakin kaya, yang miskin tetap dengan miskinnya. Yang kurik itu kundi, Yang merah itu saga, Yang cantik itu budi, Yang indah itu bahasa. Cintailah bahasa kita. Haha.

Ok. Bab merepek memang ada bakat terpendam gak la. Tapi sikit jer. Banyak-banyak kan nanti korang jemu pulak. Ok. hari ni aku nak kongsikan satu lagi pendapatan ke 23 dari Jobdirumah yang aku terima pada penghujung bulan September yang lepas. Alhamdulillah. Penghujung bulan September yang sangat kacak dan cute.

Sehingga ke hari ini, aku masih belum lagi berjaya mendapatkan komisen Jobdirumah untuk bulan Oktober. Aku betul-betul nekad nak capaikan target aku untuk bulan Oktober 2013 ni. Tak banyak. Bulan ni aku target 30 komisen dari Jobdirumah. Ini bermakna setiap hari, paling busuk pun aku akan dapat 1 komisen. Paling jahat dan celaka, 10 komisen seminggu. Haha.

pendapatan ke 23 dari jobdirumah

Untuk tarikh 01.10.013 hingga 06.10.2013, aku masih belum mendapat sebarang komisen lagi. Maknanya disini, aku kena kerja lebih keras untuk mencapai target aku di bulan Oktober ni. Jeng kreng wase lening. Haha. Duit dah kering dah ni. Bila lah komisen Jobdirumah nak masuk ni.

Please… Give me more and more komisen bebeh. I need dan very-very need it. Hope you all understood, ok. Haha.

Terima kasih yang tidak terhingga kepada mereka yang terlibat memberikan aku komisen Jobdirumah selama ini. Aku harap korang usahalah rajin-rajin yer. Tanam niat dan semangat untuk korang berjaya mendapat hasil yang lumayan walaupun hanya bekerja di rumah. Biarlah saat ini bakal mak mertua korang memandang harta dan darjat, korang usah pedulikan. Ramai lagi calon yang single and available yang dahagakan belaian manja korang semua.

Ingat ye. Usaha dan jangan cepat mengalah dan berputus asa. Nak buat duit dirumah ni, bukan senang. Mental, emosi, jantung, hati dan perasaan kena up to date. Barulah korang akan dapat melalui kejutan-kejutan melampau sebagai pekerja sambilan dirumah. Hehe. Ok. Setakat ini sahaja untuk kali ni. Ada masa kita bertemu lagi. Kepada mereka yang ingin bekerja di rumah tu, program jobdirumah ni boleh membantu.

Klik pautan ~>> Laman Program Jobdirumah. Korang baca baik-baik, buat kajian sikit-sikit, dan korang buatlah keputusan. Aku hanya berkongsi jer. Selebihnya di atas bahu korang semua. Ok?

p/s : Selamat membaca dan semoga terhibur hendaknya.

23 thoughts on “Pendapatan Ke 23 Dari Jobdirumah”

    1. Emm saya dah lama sebenarnya tak pohon kerja baru dalam laman freelancers tu..sebabnya masa yang menjadi masalah..malas nak hadap menda tu sahaja..hehe…dulu masa mula-mula kenal jobdirumah ni, memang ada pohon gak..ada yang dapat..tapi sayang saya berhenti sekerat jalan..semuanya sebab saya tak punyai banyak masa..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *