Pendapatan Ke 26 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ok. Pendapatan Ke 26 Dari Jobdirumah telah masuk beberapa hari yang lepas. Permulaan tahun 2014 yang begitu bertuah sekali. Itu yang aku rasa. Korang rasa pulak tak tahu lah macam mana. Apa yang aku harapkan untuk hari esok dan esok akan ada lagi komisen masuk. Dapat dua ataupun tiga komisen untuk bulan ni cukup la.

Pendapatan Ke 26 Dari JobdirumahGambar : Google Images

Bukan apa. Aku cuma nak laburkan untuk membeli sebuah ebook. Ebook berkenaan dengan skill menulis ataupun dalam bahasa orang puteh dipanggil “copywriting”. Hasil penulisan seorang Internet Marketing yang berjaya, Aqif Azizan. Mungkin nama ni tak asing lagi dalam hidup korang semua kan?

Tapi bagi aku, nama ni masih baru lagi dalam hidup aku selaku seorang blogger. Sebab tu aku berharap sangat. Akan ada komisen yang masuk untuk kali kedua ataupun kali ketiga dalam bulan ni. InsyaAllah. Kalau ada usaha, ada rezeki, semua tu tak mustahil. Kan?

Siapakah Aqif Azizan???

Antara salah seorang penulis yang cukup berbakat. Memang hebat dalam skill “copywriting”. Bijak memanipulasi bahasa dan perkataan. Mahir dalam penulisan blog dan juga pemasaran facebook.Bijak juga menulis ayat-ayat jualan yang mampu meraih ribuan ringgit setiap bulan.  Aqif dah banyak tulis buku dan ebook. Jadi, jurus dan ilmu penulisan dia memang antara yang terbaik di Malaysia.Ahmad Faizal

Antara ayat yang membuatkan hati aku tak senang duduk jadinya….

Ok. Aku bukan nak kipas-kipaskan Encik Titan ni yer. Harap korang jangan salah faham. Aku kipas, aku gosok belakang, aku belai rambut pun, belum tentu Encik Titan nak berikan ebook ni secara percuma. Nak mintak kongsi lubuk Jobdirumah pun belum tentu aku dapat. Haha.

Korang tahu lah kan Encik Titan macam mana.

“Luar nampak ganas tapi hatinya baik…”

“Muka aje garang, tapi caring orangnya…” Ye la? Kalau tak, mana sanggup dia nak bela Rabbit comel dia tu.

Haha. Ok. dah siap. Artikel yang agak merapu untuk malam jumaat yang agak sunyi sepi ni.

pendapatan ke 26 dari jobdirumahBukti Pendapatan Ke 26 Dari Jobdirumah

Korang tak berminat nak cuba? Kalau berminat, boleh membaca dengan lebih terperinci di sana ~~> Halaman Jobdirumah

p/s : Selamat membaca dan semoga terhibur hendaknya.

35 thoughts on “Pendapatan Ke 26 Dari Jobdirumah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge