Pendapatan Ke 27 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke 27 dari Jobdirumah telah pun berjaya diperolehi. Dua komisen Jobdirumah yang aku perolehi dalam bulan Januari ni. Entah ada lagi ke tidak untuk bulan Januari ni. Apa yang aku harapkan, akan ada lagi komisen yang masuk dalam bulan ni. Dengan kemasukan dua komisen ni, maka aku telah layak untuk membeli sebuah ebook hasil nukilan saudara Aqif Azizan tu.

InsyaAllah. Akan dibeli dalam masa terdekat ni. Bukan apa. Aku nak sangat tambah ilmu dalam bab ni. Maklum la. Aku kan nak berjaya menjana pendapatan secara online. Banyak kelebihannya. Salah satunya, aku dapat berhenti kerja dan menumpukan 100% pada program affiliate contohnya. Haha. Tak payah susah-susah nak fikir itu, nak fikir ini. Duk depan komputer fikirkan duit aje. Punya lah besar harapan dan impian aku ni.

Pendapatan Ke 27 Dari JobdirumahPendapatan Ke 27 Dari Jobdirumah

Kan? Tak apa. Harapan sebesar gunung tak apa. Jangan harapan sekecil zarah sudah la. Susah nak bentuk nanti. Nak berjaya dalam program Affiliate ni, nak kena ada ilmu yang banyak. Nak kena beli ebook yang aku rasa sesuai dengan apa yang aku inginkan. Kadang-kadang nak membeli tu, bukan semua menda boleh aku belikan. Kadang-kadang tengok bajet juga.

Bab beli membeli ni, ada masa aku jadi hairan sendiri. Contoh :-

Aku jual Produk A harga RM120. Ahmad jual produk A jugak dengan harga RM130. Tapi kenapa produk A si Ahmad makin laris dan makin laku? Sedangkan aku jual produk A tak juga laku dan laris sampai ke hari ni?

Dalam situasi macam perenggan di atas tu, banyak perkara yang boleh dijadikan andaian. Banyak sebab yang boleh dijadikan kayu ukuran. Dan banyak sebab juga yang boleh menyebabkan produk yang aku jual tak laku dan laris sepanjang bulan.

Senang cerita, aku masih belum berjaya menguasai elemen-elemen tak terkalah dalam bab menjual produk A tu. Semoga hari-hari yang dilalui bersama blog Pondok Kecil akan terus menyinar dan menyinar setiap masa dari hari ke hari. Haha.

Untuk mereka yang berminat untuk sama-sama join dapat komisen Jobdirumah ni, boleh klik dan baca secara terperinci di sana ~~> Program Affiliate Jobdirumah.

p/s : Selamat membaca.

38 thoughts on “Pendapatan Ke 27 Dari Jobdirumah”

  1. Tahniah… Semoga semakin dimurahkan rezeki… Sekarang ni kita kena cari lebih banyak rezeki tambahan, supaya ada lebihan wang untuk digunakan di saat-saat kecemasan…

  2. tahniah boh! ambe takdok benda lain nak ucap..selain mendoakan impian deme bakal menjadi kenyataan satu hari nanti…ameen…

    tahniah lagi sekali!

    p.s- penting tu boh, beli ebook seperti saudara aqif azizan yg terbukti kredibilitinya…kalau tak…ada rasa ‘menyesal’ nanti…hoho

  3. agaknya barang naik sebab itu dia jual mahal. kalau beli ada sebab. beli murah tetap ada orang nak juga tapi beza ilmu dalamya kita tahu nak manfaat ke tidak.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *