Pendapatan Ke 32 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke 32 dari jobdirumah telah pun diperolehi. Bersyukur sangat dengan pemberian dari yang Esa. Bukan selalunya dapat rasa “TUAH” macam ni. Sekali sekala pun mujur sangat dah. InsyaAllah. Masih banyak lagi usaha yang perlu dilakukan demi mengejar “TARGET” yang entah bila akan tercapainya. Tapi, apa yang aku harap, hari esok akan lebih baik dari hari ini.

Pendapatan Ke 32 Dari Jobdirumah

Setahun lebih rasanya berkecimpung dalam dunia Affiliate Jobdirumah dan mempromosikan Panduan Jobdirumah ni. Ataupun dalam bahasa yang mudah, panduan untuk korang menambah pendapatan sampingan secara online. Hanya di rumah ataupun di mana-mana sahaja selagi ada “CONNECTION” kepada talian Internet.

Ya. Bukan senang untuk menjadi seorang Agen Affiliate. Banyak rintangan yang harus dilalui. Banyak juga masa dan tenaga yang perlu dikorbankan. Maklum aje la. Aku ni bukan terrer sangat pun bab Affiliate. Apa yang aku tahu, promosi dan teruskan promosi panduan kerja Jobdirumah melalui laman blog sahaja.

Pendapatan Ke 32 Dari Jobdirumah

Yang selebihnya, aku tak pandai. Cuma satu jer yang susah bila bermain dengan blog ni. Penulisan kena ada gaya dan jiwa. Ayat-ayat mengumpan kena fikir yang terbaik punya. Dan SEO, yang ni tahu asas pun dah kira OK. Bab SEO ni, aku adaptasikan sepenuhnya pada penulisan. Bagi aku, artikel yang ada asas SEO, itu dah cukup baik.

InsyaAllah. Kalau jodoh aku panjang dengan program Affiliate ni, aku akan terus belajar dan belajar. Apa yang aku belajar tak ada yang istimewa dan unik pun. Sama jer dengan apa yang korang lakukan. Mungkin  rezeki aku ada di sini. Haha. Sedikit sebanyak, usaha yang dilakukan ini, dengan hasil yang diperolehi, terkambus sudah kepenatan selama beberapa hari.

Selagi belum mencapai apa yang aku inginkan, selagi itulah pengorbanan akan terus dilakukan.

Korang dah baca artikel kelmarin? Ayah sibuk anak merajuk. Korang tahu tak, anak aku yang kedua tu, yang dalam kandungan tu, masih lagi tak mesra dengan aku. Jenuh aku duk pujuk dia. Tak apa la. Adik keluar nanti, ayah luangkan lebih masa dengan adik. Ye?

Ok. Kepada mereka yang nak mencuba kerja online Jobdirumah ni, boleh KLIK PAUTAN dibawah.

~~~> Daftar Jobdirumah Sekarang!

p/s : Selamat membaca dan semoga terhibur hendaknya.

56 thoughts on “Pendapatan Ke 32 Dari Jobdirumah”

    1. Terima kasih kak..ala apa susahnya..amalkan SEO yang asas aje..SEO pada artikel aje kak..lepas tu tunggu la komisen sangkut.. Sambil2 tu, promosikan artikel berkaitan JDR..hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *