Pendapatan Ke 33 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Akhirnya masuk juga komisen Jobdirumah yang ditunggu-tunggu. Dan ini merupakan pendapatan ke 33 dari jobdirumah. Masih ada rezeki aku bersama dengan Agen Affiliate Jobdirumah ni. Macam yang aku katakan dulu la. Kalau masuk duit, kalau dapat komisen, kiranya bonus la ni.

Pendapatan Ke 33 Dari JobdirumahRM25… Dah lepas beli pampers baby yang newborn tu. Haha.

Walaupun dah lama tidak melakukan siri promosi, komisen yang diperolehi ni berupa bonus raya yang sangat bernilai harganya. Cabaran duit raya yang dianjurkan oleh pihak Jobdirumah, memang tak nampak ‘tuah’ nya. Tidak mengapa. Rezeki untuk aku dapat komisen kencang daripada program Jobdirumah barangkali tiada. Mungkin belum sampai masanya untuk aku rasa ‘tuah’ tersebut. Haha.

Bilakah agaknya semangat dan mood untuk aku mempromosikan semula panduan jobdirumah. Aku sendiri pun tak pasti bilakh masanya. Dan bila tibanya masa itu, aku akan mempromosikannya secara ‘kaw-kaw’ yang mungkin. Itu semua hanyalah perancangan daripada angan-angan yang kosong. Ianya boleh jadi hangat-hangat tahi ayam ataupun hanya sekadar melepaskan batuk ditangga sahaja.

Untuk hari ni, aku malas nak fikir lagi. Biarlah masa yang menentukan. Apa yang aku tahu, aku nak cari balik momentum blogging aku yang telah hilang ni. Agar aku tidak lagi kehilangan pembaca setia dan pelawat setia di blog Pondok Kecil. Bak kata pepatah, patah tumbuh hilang tak mungkin berganti.

Begitu susah nak dapatkan sorang pembaca setia. Betul kan?

Ok. Kepada mereka yang nak dapatkan panduan Jobdirumah tu, boleh klik dan baca di :

–>> Panduan Jobdirumah – Panduan kerja secara online.

p/s : Selamat membaca dan semoga terhibur hendaknya.

14 thoughts on “Pendapatan Ke 33 Dari Jobdirumah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge