Pendapatan Ke 40 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke 40 dari Jobdirumah telah pun berjaya diperolehi. Dah lama aku tak dapat komisen Jobdirumah ni. Akhir sekali dapat pada bulan Mei yang lalu. Empat bulan aku tak merasa duit komisen Jobdirumah. Haha.

Pendapatan Ke 40 Dari Jobdirumah

Alhamdulillah…

Silap aku juga sebenarnya. Dah lama tak buat promosi panduan kerja Jobdirumah. Tak tulis sebarang artikel yang berkaitan dengan kerja online Jobdirumah. Entah la. Sejak dua menjak ni, rasa malas aje nak update blog.

Sekali sekala bila datang “gian” untuk menulis, barulah rajin nak siapkan beberapa artikel. Kalau berterusan macam ni, memang susah la Pondok Kecil nak tukar jadi banglo lima tingkat. Haha.

Aku sendiri pun sekarang ni dah malas nak pohon kerja “Freelance”. Dulu punya cerita, memang pernah dapat satu “job” untuk menaip. Tapi sayang. Disebabkan kekangan masa waktu tu, peluang yang ada aku sia-sia kan. Sayang seribu kali sayang.

Bermula dari situlah, aku dah “slow down” untuk memohon kerja sebagai “freelance”.

Kerja ini adalah jenis pekerjaan bebas (freelance) dan memerlukan orang yang serius mahu bekerja, bermotivasi tinggi & sanggup bekerja keras. Kerja tidak terikat dengan sebarang kontrak dan waktu bekerja adalah fleksibel mengikut tugasan kerja yang di pohon. Kerja ini terbuka kepada semua berumur 18 tahun keatas dan memenuhi syarat yang di nyatakan di atas dan juga kepada sesiapa sahaja yang mahukan kebebasan. Ia peluang yang baik untuk suri rumah, pesara, pelajar dan sesiapa sahaja yang ingin bekerja dengan keselesaan di rumah sendiriJobdirumah

Dan aku tahu, bukan susah untuk memohon kerja dengan syarikat luar. Juga bukan senang sebenarnya. Nak kena tahu banyak benda. Nak kena selongkar banyak ruang. Yang penting, kena da ilmu dan tahu tekniknya. Barulah yang susah itu menjadi mudah.

Sebenarnya kita semua ada harapan untuk bekerja secara bebas sebagaimana yang diceritakan oleh pihak Jobdirumah. Lagipun, ada panduan kerja online yang disediakan oleh pihak Jobdirumah yang mana intipatinya adalah daripada sumber yang sah.

contoh-kerja-jobdirumah

Contoh Kerja Jobdirumah

Panduan tersebut juga mengajar kita langkah demi langkah untuk mula bekerja di rumah tanpa menjual produk atau menyertai sebarang program buat duit.

Intipati Panduan Kerja Online Jobdirumah:

  • Panduan bertulis tentang di mana, cara apa & bagaimana mendapatkan kerja di rumah dengan majikan & agensi.
  • Maklumat asas perkara yang perlu di sediakan sebelum membuat permohonan kerja pada majikan & agensi.
  • Video tutorial cara membuat permohonan kerja – kerja yang ahli fikir sesuai dengan kelayakan & kemahiran mereka.
  • Tip – tip serta cara untuk mendapatkan & mencari kerja di rumah sebenar yang tidak bersangkut paut dengan sebarang jenis perniagan online.

Bonus Percuma:

  • 25,000 senarai tawaran terkini setiap bulan dari majikan di seluruh dunia dengan percuma.
  • Kemas kini senarai tawaran kekosongan terkini dari majikan secara percuma setiap hari.

Pendek kata, pilihan ditangan anda. Jika HITAM kata korang, mana mungkin aku mampu PUTIH kan kata-kata korang tu.

Betul tak?

Life is not complicated…

Jangan kita menyusahkan perkara yang senang dan jangan pula kita selalu menyenangkan perkara yang susah.

Jadi, kepada mereka yang teringin sangat untuk mencuba, boleh ke laman ~~~> Kerja Online Jobdirumah.

Baca, fahami, dan buatlah keputusan yang bijak.

p/s : Selamat membaca dan semoga terhibur hendaknya.

28 thoughts on “Pendapatan Ke 40 Dari Jobdirumah

    1. hafizul Post author

      Yup..betul tu.. Sekali sekala, ada gigi roda yang berkarat dan patah.. Perlu tukar dan ganti baru supaya ianya mampu diteruskan dengan sempurna..hehe

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge