Pendapatan Kedua Dari Jobdirumah

39 thoughts on “Pendapatan Kedua Dari Jobdirumah

  1. Pingback: Top Komentator Januari 2013 Pondok Kecil - Pondok Kecil

    1. hafizul Post author

      Ha ah..saya masuk dua..affiliate dan kerja sambilan tu..emm kalau nak bergantung ke program ni mesti kena rajin..kalau nak kaya memang tak menjamin program ni..ni kata en titan ler..ha?en titan mana?yang gemar cendol tu ler..haha

      Reply
        1. hafizul Post author

          Emm boleh jer kalau nk lepas byr broadband..ha ah..kena banyak belajar la..sy pun sunyi sepi jer dari pendapatan jobdirumah..last dapat yang kedua tu, terus senyap..kat mana auu silapnya..hahaha

          Reply
            1. hafizul Post author

              Ha ah..kena tengok la la jugak..kadang2 syarikat tu tgok jugak kemahiran kita..bergantung la..atas kerja yang kita pohon tu..kalau kita pohon untuk dapatkan kerja $25, maka kita akan dibayar $25×3 bila kita selesai buat tugasan yg diberi..

              Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge