Pendapatan Keempat Dari Jobdirumah

81 thoughts on “Pendapatan Keempat Dari Jobdirumah

  1. KC@ella

    As-salam tuan rumah. Awak rasa kebas seluruh badan ye. Saya pernah jugak kena tapi sebelah tangan je .. rasa kebas-kebas tapi bila ditepuk2 ada rasa. Bila jumpa doktor komennya macam awak jugaklah .. tindakbalas badan bila kita terlalu penat. Awak rehatlah ye buat sementara ni.

    Reply
    1. hafizul Post author

      Wasalam..Ooo terima kasih kak..emm esok cuti..lusa cuti..mungkin masa cuti ni saya akan gunakan sebaik mungkin..masa ni pun masih terasa kebas lagi..emm terima kasih kongsikan pengalamn tuh..hehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      Emm malu arr nak ambil gambar..haha..biarlah lain maso kalu saya g, saya snap gambar..emm jobdokrumah tu senang jah..daftar dekat jobdokrumah..karang artikel yang boleh menaikkan nafsu pembaca untuk mencuba program jobdokrumah..lepas siap publish artikel tu, saya duk diam2 je la..tunggu duit masuk aje..tapi kalau otai mungkin lain caranya kot..ni cuma cara saya jer..hehe

      Reply
  2. hafizmd

    1. Tahniah bro. Nampaknya usaha sudah membuahkan hasil. tahniah
    2. Kebas ek. Saraf2 ni nak kena rehat juga nampaknya. Mungkin buat sementara, deme cuba kurangkan masa guna pc demi utk cepat sembuh.
    3. Moga cepat sembuh dan kembali ceria sokmo. ameeen
    hafizmd recently posted..Andai Dapat Kukucup Tanganmu…My Profile

    Reply
  3. Amirez

    syukurlah bukan stroke. lebih kurang penyakit yang sama Zizan Raja Lawak kena dulu agaknya. mungkin sebab stress melampau. kena pergi bercuti ni bro. paling penting, kalau bercuti tu jgn bawak laptop. biar betul2 bercuti, tenangkan fikiran 🙂

    p/s: makin ramai yg dah dapat komisyen daripada jobdirumah. kena apply jugak ni nampaknya.
    Amirez recently posted..Pandangan Permai di Tanjung Dawai, KedahMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      haha..mana boleh hidup kalai tak ada laptop + Internet..rasa macam kosong aje..insyaAllah kalau ada rezeki ingt nak pergi bercuti jugak..hehe..Emm join la bro..tak rugi mencuba..hehe

      Reply
  4. Pingback: Speechless Friday #4 Terima Kasih Affiliate! — HAFIZMOHD.COM

  5. Pingback: Pendapatan Sampingan Melalui Program Jobdirumah - Pondok Papan

  6. Pingback: Sedu Sendawa - Tolonglah Hargainya - Pondok Kecil

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge