Pendapatan Ketiga Dari Jobdirumah

43 thoughts on “Pendapatan Ketiga Dari Jobdirumah

    1. hafizul Post author

      Emm ilmu saya tak banyak mana pun bab macam ni..nak kata usaha tak ada la usaha sangat..cuma masa awal2 hari tu banyak duk tengok dan baca dekat blog en titan..blog2 yang lain berkenaan dengan jobdirumah ni..dari situlah saya blaja mcm mana nak dapatkan duit daripada program ni..tak susah..karang jer artikel berkenaan dengan jobdirumah yang mana ia boleh menarik minat pembaca untuk menyertai program job dirumah..lepas tu publish dalam blog, saya wak bodoh jer la..tunggu duit masuk aje..hahaha..

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge