Pengalaman Pertama Menjadi Cikgu

37 thoughts on “Pengalaman Pertama Menjadi Cikgu

  1. encikarman

    uish… pasal buat blog ke ni bro? takpe budak2 mrsm tu beginner lagi kot, kalau ko ceramah kat yg dah lama terlibat dlm blog ni, mungkin lah diorang nak lebih lagi, kalau yg newbie, ok dah tuh.

    syabas2… teruskan usaha, aku rasa ko dah ada jalan dlm bidang nih
    encikarman recently posted..Macam-macam laaa.. Lazada niMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Hahaha..terima kasih boh..alahhh dop leh ajok deme..nanti saya lagi lah tak leh nak bercakap..emm malu dan kecewa rasa di hati dengan penyampaian saya tu..emmm

      Reply
  2. Pingback: Ilmu Blogspot Blogger Malaysia - Pondok Kecil

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge