35 thoughts on “Penyesalan Semalam

    1. hafizul Post author

      Emm hahahahaha…terima kasih encik titan…kalau lah masa tu emas yang tulen dan betul..ramai yang dah jaga masa dengan baik..huhu

      Reply
    1. hafizul Post author

      InsyaAllah..bukan senang nak buat semua ni..namun saya akan mencubanya..hehe..terima kasih atas nasihat yang sangat berguna ni..

      Reply
    1. hafizul Post author

      Hahaha…yang ni kalau betul2 buat rasanya tak menyesal la…hahahaha..apa-apa pun, jodoh kita, kena terima dengan hati yang redha dan syukur..kan bro?

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge