PERHATIAN!!! Pembetulan Cerita Pada 4 Julai 2014

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

PERHATIAN!!! Pembetulan Cerita Pada 4 Julai 2014.

Ok. Mintak perhatian semua. Harap korang baca dengan teliti apa yang aku akan sampaikan ni. Mungkin lepas ni, korang tak kan berpeluang lagi membaca artikel yang sebegini rupanya. Haha.

perhatian

Artikel yang bertajuk Top Komentator Jun 2014 Pondok Kecil adalah berkaitan.

Pertama sekali…

Berjuta kemaafan aku pohon buat mereka yang terlibat. Rentetan cerita daripada artikel diatas, juara top komen Jun 2014 yang diumumkan sebelum ni ialah saudari Suri. Akan tetapi, disebabkan oleh kecuaian aku semasa menerbitkan artikel tersebut, ianya telah menimbulkan keraguan dihati sesetengah pihak.

Haha.

Terima kasih kepada mereka yang terlibat yang memaksa aku untuk mengira semula jumlah komen secara manual. Huhhh jenuh jugaย mata hitam aku ni. Korang pernah kira komen pembaca secara manual? Kalau tak pernah, cuba la buat sekali. Seronok. Haha. Lepas ni, kena berhati-hati dengan plugin top komentator tu.

perhatian

Ok. Ini keputusan top komen yang betul dan tepat.

Tapi tak apa. Kebenaran tidak pernah menipu. Ok. Diumumkan juara top komen bulan Jun 2014 yang baru ialah saudara Yusri dari blog muhamadyusri.com. Dan hadiah berupa wang tunai akan dibayar dalam masa terdekat ni. Haha. Sebenarnya, sudah lama beliau tidak menjadi top komentator di blog Pondok Kecil. Sedar tak sedar. Diam tak diam. Beliau telah pun berjaya menjana pendapatan dengan blog. Haha.

Gembira. Memang gembira. Siapa tak gembira kan berjaya mendapat RM1 dari blog. Walaupun nilainya hanyalah RM1, tapi percayalah. Bukan senang tau nak dapat. Blog Pondok Kecil pula sekarang ni semakin perlahan. Komisen Jobdirumah belum sampai target, dah pun sunyi sepi. Maknanya di sini, jodoh aku dengan Jobdirumah tak panjang dah kot. Sampai sini je la promosi Jobdirumah yang mampu aku lakukan.

Kalau ada rezeki dapat komisen lagi, itu belakang kira la.

Ok. Sekali lagi aku nak mintak maaf pada mereka yang terlibat.

” Segala kesilapan amatlah dikesali. “

p/s : Selamat membaca dan semoga terhibur hendaknya.

35 thoughts on “PERHATIAN!!! Pembetulan Cerita Pada 4 Julai 2014

    1. hafizul Post author

      Emm biasalah..ada ketika memang jadi lagu ni..sebenarnya plugin betul dah..cuma saya jer yang tak faham cara penggunaannya..huhu

      Reply
    1. hafizul Post author

      Haha..jom la…saya pun rasanya nak ganti balik masa-masa yang saya sibuk beberapa minggu yang lepas…blog pun dah kurang umphhhh dah ni ha..hehe

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge